سه شنبه ۲۵ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۰۰
کد مطلب : 54953
منبع : خبرگزاری فارس
رئيس هیأت‌‌ بوكس استان قم خبر داد

برگزاري پيكارهاي انتخابي بوكس در قم / اعزام مشت‌زنان قم به قهرماني كشور

قم نيوز : قم نیوز: رئيس هیأت‌‌ بوكس استان قم گفت: رقابت‌هاي انتخابي بوكس براي شناخت برترين‌ها به منظور اعزام به مسابقات قهرماني كشور در قم به انجام مي‌رسد.
برگزاري پيكارهاي انتخابي بوكس در قم / اعزام مشت‌زنان قم به قهرماني كشور

به گزارش قم نیوز مجید عباس‌زاده در قم، اظهار کرد: به منظور حضور در مسابقات بوکس قهرمانی کشور برنامه‌های متنوع آماده‌سازی پیش‌بینی شده و در یکی از این برنامه‌ها، مسابقه‌ای تدارکاتی برای تیم منتخب قم با تیم هیأت‌‌ اصفهان در نظر گرفته شده است.
وی اضافه کرد: این مسابقه روز پنجشنبه 25 مهر ماه از ساعت 18 به میزبانی خانه بوکس مجموعه ورزشی راحله منطقه نیروگاه قم به انجام می‌رسد و علاوه بر این، برنامه‌های متنوعی به مناسبت گرامیداشت هفته تربیت‌بدنی و ورزش از 26 مهر تا دوم آبان در نظر گرفته‌ایم.
رئیس هیأت‌‌ بوکس استان قم با اشاره به مسابقات قهرمانی کشور، عنوان کرد: با توجه به سهمیه‌بندی فدراسیون بوکس برای حضور در مسابقات قهرمانی بزرگسالان کشور، نفرات اعزامی هیأت‌‌ قم با تصمیم کمیته فنی از بین نفرات برتر این مسابقات انتخاب می‌شوند‌.
وی افزود: رقابت‌های بوکس قهرمانی رده سنی بزرگسالان کشور روزهای چهارم تا نهم آبان ماه طبق برنامه‌ریزی فدراسیون بوکس به میزبانی هیأت‌‌ کردستان در شهر سنندج به انجام می‌رسد و با توجه به شرایط سنی در نظر گرفته شده از سوی فدراسیون بوکسورهای قم اعزام می‌شوند.
عباس‌زاده بیان کرد: در این رقابت‌ها بوکسورهای متولد یازدهم دی‌ماه سال 1355 تا دهم دی‌ماه سال 1377 مجوز حضور در مسابقات را دارند، ضمن اینکه رقابت‌ها در 10 وزن برگزار می‌شود و تیم منتخب هیأت‌‌ بوکس قم متشکل از نفرات برتر پیکارهای انتخابی استان قم راهی این رقابت‌ها خواهد شد.
وی یاد آور شد: شرکت کنندگان در مسابقات بوکس قهرمانی کشور برای کسب عناوین برتر اوزان 46، 49، 52، 56، 60، 64، 69، 75، 81، 90 و به اضافه 90 کیلوگرم برابر یکدیگر به روی رینگ می‌روند، ضمن اینکه رقابت‌ها در سه راند سه دقیقه‌ای با یک دقیقه استراحت بین راندها مطابق با قوانین جدید فدراسیون جهانی این رشته (آیبا) و بدون کلاه به انجام می‌رسد.
رئیس هیأت‌‌ بوکس استان قم با بیان اینکه همراه داشتن لباس تخصصی بوکس، لثه، کاپ و کفش بوکس الزامی است، پس به سهمیه‌های در نظر گرفته شده برای استان‌ها اشاره و در پایان اظهار کرد: قهرمان دوره قبل این مسابقات یعنی سیستان و بلوچستان به همراه میزبان یعنی کردستان متشکل از 10 بوکسور و سه مربی در این پیکارها به میدان می‌روند و قم دارای چهار سهمیه و یک مربی است.

انتهای پیام/136
 
https://qomnews.ir/vdcfm1dt.w6djtagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما