سه شنبه ۲۵ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۴۷
کد مطلب : 54961
منبع : خبرگزاری فارس
ليگ برتر فوتسال اميد كشور

صعود آتليه‌طهران قم قطعي شد

قم نيوز : قم نیوز: صعود تيم فوتسال آتليه‌طهران قم به مرحله نهايي رقابت‌هاي فصل 1396 ليگ برتر فوتسال اميد قهرماني باشگاه‌هاي كشور قطعي شد.
صعود آتليه‌طهران قم قطعي شد

به گزارش قم نیوز در فاصله یک روز مانده به پایان بازی‌های مرحله مقدماتی لیگ برتر فوتسال امید باشگاه‌های کشور در قم، فوتسالیست‌های تیم آتلیه‌طهران قم در دیداری حساس با عبور از سد تیم مطرح گیتی‌‌پسند اصفهان صعود خود را قطعی کردند.
تیم فوتسال آتلیه‌طهران قم که تا قبل از انجام چهارمین مسابقه خود از رقابت‌های دور برگشت مرحله گروهی فصل 1396 لیگ برتر فوتسال امید باشگاه‌‌های کشور به دو برد متوالی برابر تیم‌های هیأت‌‌ قم و پرسپولیس خوزستان و یک تساوی برابر فرش‌آراء مشهد دست یافته بود، در چهارمین مسابقه مقابل نماینده اصفهان به برتری قاطع دست یافت.
این در حالی است که دیدارهای نیم‌فصل دوم از مرحله مقدماتی لیگ برتر فوتسال امید باشگاه‌های کشور در شهر مقدس قم جریان دارد و روز چهارم با انجام سه مسابقه سپری شد، در حالی که تیم فوتسال آتلیه‌طهران قم صدرنشین گروه نخست در دیداری حساس برابر گیتی‌پسند اصفهان به تساوی پنج بر دو رسید.
نماینده فوتسال قم که در نیم‌فصل نخست مرحله مقدماتی فصل 1396 لیگ برتر فوتسال امید ایران بعد از همشهری خود تیم هیأت‌‌ قم در مکان دوم جدول رده‌بندی گروه نخست جای داشت، با کسب برتری مقابل گیتی‌پسند، جمع امتیازات خود از دور برگشت را به عدد 10 رساند تا با اندوخته 13 امتیاز خود از نیم‌فصل این رقابت‌ها مجموعا با 23 امتیاز در پایان روز چهارم دور برگشت صدرنشین باشد.
شاگردان تقی عطایی در تیم فوتسال آتلیه‌طهران قم صعود خود به مرحله نهایی رقابت‌های لیگ برتر فوتسال امید باشگاه‌های کشور را قطعی کرده‌اند و در دو بازی آینده که اتفاقا آسان‌ترین مسابقات این تیم به شمار می‌رود به ترتیب با طاها تن‌کابن و مقاومت قزوین مسابقه می‌دهند.
بازی‌های دور برگشت از گروه نخست مرحله مقدماتی لیگ برتر فوتسال امید باشگاه‌های کشور، با حضور تیم‌های گیتی‌پسند اصفهان، فرش‌آراء مشهد، هیأت‌‌ قم، آتلیه‌طهران قم، پرسپولیس خوزستان، طاها تن‌کابن و مقاومت قزوین در سالن دو هزار نفری شهید حیدریان قم به انجام می‌رسد.

انتهای پیام / 136
 
https://qomnews.ir/vdcezo8n.jh8epi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما