سه شنبه ۲۵ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۳۰
کد مطلب : 54964
منبع : خبرگزاری فارس
با كسب هفتمين پيروزي رقم خورد

فوتساليست‌هاي هیأت‌‌ قم در آستانه راه‌يابي به مرحله نهايي ليگ برتر

قم نيوز : قم نیوز: نماينده فوتسال قم با كسب هفتمين پيروزي خود در ليگ برتر فوتسال اميد باشگاه‌هاي كشور در آستانه صعود به مرحله نهايي اين بازي‌ها قرار گرفت.
فوتساليست‌هاي هیأت‌‌ قم در آستانه راه‌يابي به مرحله نهايي ليگ برتر

به گزارش قم نیوز روز چهارم از نیم‌فصل دوم بازی‌های دور برگشت مرحله مقدماتی لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور در حالی سپری شد که هر دو نماینده قم یعنی تیم‌های آتلیه‌طهران و هیأت‌‌ قم موفق به شکست حریفان خود شدند تا اصلی‌ترین گزینه‌های صعود از این مرحله لقب بگیرند.
تیم فوتسال هیأت‌‌ قم بعد از دو باخت متوالی برابر تیم‌های آتلیه‌طهران قم و گیتی‌پسند اصفهان و یک برد نزدیک برابر پرسپولیس خوزستان، دومین پیروزی خود در نیم‌فصل دوم لیگ برتر فوتسال امید باشگاه‌های کشور را با شکست تیم طاها تن‌کابن در یک دیدار نزدیک و نفس‌گیر به دست آورد.
فوتسالیست‌های تیم هیأت‌‌ قم که در نیم‌فصل نخست مرحله گروهی مسابقات فصل 1396 لیگ برتر امید باشگاه‌های کشور با کسب 15 امتیاز حاصل از پنج پیروزی و یک باخت در صدر جدول بودند، با برتری 5 بر 4 مقابل تیم طاها تن‌کابن بار دیگر به مکان دوم جدول رده‌بندی بازگشتند.
بازیکنان تیم هیأت‌‌ قم برای اینکه همراه با آتلیه‌طهران همشهری خود از گروه نخست به مرحله نهایی بروند، در دیدار مقابل تیم طاها تن‌کابن نمایش قابل قبولی داشتند و با وجود اینکه حریف نیز تلاش می‌کرد در مقابل قمی‌ها بازنده نباشد اما سه امتیاز به هیأت‌‌ قم رسید.
در دور برگشت این بازی‌ها، تیم هیأت‌‌ ابتدا با نتیجه چهار بر دو مغلوب آتلیه‌طهران قم شد، سپس با همین نتیجه به تیم گیتی‌پسند اصفهان باخت اما با دو پیروزی متوالی برابر تیم‌های پرسپولیس خوزستان و طاها تن کابن اکنون با هفت برد، سه باخت، 30 گل زده، 24 گل خورده و 21 امتیاز در مکان دوم جدول است.
در این گروه تیم آتلیه‌طهران قم با کسب 23 امتیاز صعود خود را قطعی کرده است و تیم‌های هیأت‌‌ قم با 21 امتیاز، فرش‌آراء مشهد با 19 امتیاز، گیتی‌پسند اصفهان با 14 امتیاز، پرسپولیس خوزستان با 11 امتیاز، طاها تن‌کابن با 5 امتیاز و مقاومت قزوین با یک امتیاز در مکان‌های دوم تا هفتم گروه نخست جای دارند.

انتهای پیام/136
 
https://qomnews.ir/vdchkwnm.23nk-dftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما