قم نيوز : قم نیوز: عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: رئیس جمهور آمریکا به تعبیر روانپزشکان این کشور، روانی است و باید در بیمارستان‌های تخصصی روانپزشکی مورد معاینه قرار بگیرد، نسخه شفابخش ما در برابر ترامپ، نسخه مقاومت و فرهنگ عاشورا است.
آیت‌الله خاتمی: نسخه شفابخش در برابر ترامپ مقاومت و فرهنگ عاشورا است/بغض آمریکا به دلیل حاکمیت دین در منطقه است

به گزارش قم نیوز آیت‌الله سید احمد خاتمی ظهر امروز در تجمع بزرگ حوزویان در حمایت از نظام اسلامی و محکومیت اظهارات شیطان بزرگ که در مدرسه علمیه فیضیه برگزار شد، با اشاره به جایگاه سپاه در بین مردم اظهار کرد: سپاه مظهر عزت و عظمت ملت ایران است.
وی ادامه داد: امروز شاهد وفاق در حمایت از سپاه در کشور هستیم و امام خمینی(ره) فرمودند که اگر سپاه نبود، کشور هم نبود. رهبر معظم انقلاب هم تعابیر زیادی در حمایت از سپاه پاسداران دارند، نیروهای سپاه  پاسداران، سربازان امام حسین(ع) و فرزندان غیور ملت هستند.
عضو مجلس خبرگان رهبری افزود: ترامپ خودش را دیوانه می‌نامد تا دیگران از او بترسند، رئیس جمهور آمریکا به تعبیر روانپزشکان این کشور، روانی است و باید در بیمارستان‌های تخصصی روانپزشکی مورد معاینه قرار بگیرد، نسخه شفابخش ما در برابر ترامپ، نسخه مقاومت و فرهنگ عاشورا است.
آیت‌الله خاتمی با اشاره به خط قرمز ایران در زمینه بازرسی از مراکز نظامی اظهار کرد: این مراکز ناموس یک ملت است و ملت ایران پای هر بیگانه ای را خواهد شکست، ترامپ بازرسی از مراکز نظامی ایران را در فقط در خواب خواهد دید.
وی ادامه داد: سیاست ایران، سیاست بازدارندگی است و واکنش کشورمان در برابر تجاوز دشمن به دقیقه نخواهد رسید، ما به سراغ ساخت تولید بمب اتمی نمی‌رویم، این مساله به خاطر ترس نیست، بلکه به خاطر عمل به دستورات اسلام است، این دین دستور داده است که سلاح کشتار جمعی نداشته باشیم.
عضو مجلس خبرگان رهبری افزود: اتحادیه اروپا قابل اعتماد نیست و این اتحادیه قطعا میان آمریکا و ایران، جانب آمریکا را می‌گیرد. ملت ایران را نباید دوباره به دام اتحادیه اروپا انداخت، ما مخالف تعامل با اروپا نیستیم، بلکه می‌گوییم به اتحادیه اروپا دل نبندید و امیدتان به خدا باشد.
آیت‌الله خاتمی با اشاره به توان نظامی ایران اظهار کرد: ترامپ در سخنرانی خود از موشک‌های بالستیک کشورمان انتقاد کرد، داشتن امکانات نظامی دستور قرآن است و ما باید در برابر گرگ‌هایی همچون ترامپ به این سلاح‌ها مجهز باشیم، امروز یزید زمان آمریکا است و ما باید شعار مرگ بر آمریکا را سر بدهیم.
وی ادامه داد: وزیر امور خارجه آمریکا در حالی از توافق ثانویه با ایران سخن می‌گوید که این کشور در اجرای برجام تمام قرارها را زیر پا گذاشت، آمریکا به عهدها و قرارهای خود پایبند نیست و این کشور باید بداند که ایران مذاکره دیگری را با آمریکا در این زمینه نخواهد داشت.
عضو مجلس خبرگان رهبری افزود: ترامپ نظام ایران را یک نظام دیکتاتوری نامیده، این در حالی است که مصداق بارز دیکتاتوری، نظام آمریکا است، این نظام با کودتا در 28 مرداد 32، یک دیکتاتور را در ایران بر سر کار آور.
آیت‌الله خاتمی با اشاره به دلیل دشمنی آمریکا با ایران اظهار کرد: مشکل آمریکا با ایران به دلیل مساله هسته‌ای و بحث حقوق بشر نیست، آمریکا سلاح‌های هسته ای فراوانی دارد و این کشور در خط مقدم نقض حقوق بشر است و آمریکا یک کشور تروریست پرور است، مشکل آمریکا با ایران به دلیل حاکمیت اسلام در کشورمان است.
وی ادامه داد: دلیل کینه آمریکا از ایران این است که در یک منطقه استراتژیک، راهبردی و حساس همچون خاورمیانه، یک نظام دینی استقرار پیدا کرده و بغض آمریکا نسبت به ایران به دلیل حاکمیت دین در این منطقه است.
عضو مجلس خبرگان رهبری در پایان خاطرنشان کرد: ترامپ که فردی بی سواد است، به خلیج همیشه فارس خلیج عربی گفته، این در حالی است که بر روی سنگ قبر سربازان ارتش آمریکا هم نام خلیج فارس نوشته است، امروز در کشورمان همه افراد صاحب عِرق ملی با هر سلیقه و مذهبی با تمام وجود فریاد مرگ بر آمریکا سر می‌دهند.

انتهای پیام / 136
 
https://qomnews.ir/vdce7o8n.jh8efi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما