کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

از 26 تا 30 مهر در هفته پاياني صورت مي‌گيرد

جدال نزديك هنگ، سهيل و پناه‌آفرين براي فتح ليگ جوانان قم

خبرگزاری فارس , 25 مهر 1396 ساعت 18:01

قم نیوز: هفته پاياني رقابت‌هاي ليگ فوتبال جوانان باشگاه‌هاي استان قم با جدال سه تيم داراي شانس قهرماني در اوج حساسيت و در دو ورزشگاه برگزار مي‌شود.


به گزارش قم نیوز سه تیم هنگ، سهیل و پناه‌آفرین با توجه به وضعیت فعلی جدول رده‌بندی لیگ فوتبال جوانان باشگاه‌های قم دارای شانس کسب عنوان قهرمانی این رقابت‌ها هستند و روز چهارشنبه 26مهر ماه در ورزشگاه‌های تختی و شهید حیدریان به میدان می‌روند.

در حال حاضر به ترتیب هنگ، سهیل و پناه‌آفرین تیم‌های اول تا سوم جدول رده‌بندی مسابقات لیگ فوتبال جوانان باشگاه‌های استان قم هستند که برای کسب عنوان قهرمانی این دوره از بازی‌ها در دو دیدار هفته پایانی به میدان می‌روند، در حالی که هنگ با پناه‌آفرین حساس‌ترین بازی هفته را انجام می‌دهند.

در حال حاضر تیم هنگ با 19 امتیاز، 34 گل زده، هشت گل خورده و تفاضل گل مثبت 26 در صدر جدول است، سهیل با 19 امتیاز و تفاضل گل مثبت 19 در مکان دوم جای دارد و تیم جوانان پناه‌آفرین نیز با کسب 19 امتیاز و تفاضل گل مثبت 21 در رده سوم ایستاده است و این سه تیم شانس قهرمانی دارند.

دیدار افتتاحیه هفته نهم و پایانی رقابت‌های لیگ فوتبال جوانان باشگاه‌های قم را تیم‌های پناه‌آفرین و هنگ از ساعت 14 روز چهارشنبه 26 مهر ماه در ورزشگاه تختی قم انجام می‌دهند و کمیته داوران هیات فوتبال قم صفایی، پورمتقی، محمدی و نصراللهی را برای قضاوت این دیدار معرفیی کرده است.

در دومین بازی این هفته تیم‌های سهیل و آریا از ساعت 14 و به صورت همزمان در ورزشگاه شهید حیدریان قم به قضاوت ریحانی، جهانگیری، بابایی و ابراهیمی به میدان می‌روند و سومین مسابقه هفته پایانی لیگ جوانان قم روز پنجشنبه 27 مهر ماه از ساعت 14 در ورزشگاه تختی قم بین تیم‌های سیاه‌جامگان و پیام به انجام می‌رسد.

در چهارمین مسابقه هفته نهم و پایانی لیگ فوتبال جوانان باشگاه‌های قم روز 29 مهر ماه تیم‌های وحدت و هما به قضاوت نصراللهی، محمدی، چوپانی و بهلولی در ورزشگاه تختی مسابقه می‌دهند و آخرین بازی هفته بین تیم‌های عقاب و آبادگران روز 30 مهر به قضاوت حسینی، نادعلی، راستی و بهلولی در همین ورزشگاه انجام می‌شود.

انتهای پیام/ 137


کد مطلب: 54984

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/54984/جدال-نزديك-هنگ-سهيل-پناه-آفرين-براي-فتح-ليگ-جوانان-قم

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir