سه شنبه ۲۵ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۳۰
کد مطلب : 54988
منبع : خبرگزاری فارس
در رده سني اميد

فوتساليست قم به اردوي تيم ملي المپيك دعوت شد

قم نيوز : قم نیوز: فوتساليست آينده‌دار قم از سوي كادر فني تيم ملي براي حضور در اردوي جديد تيم ملي فوتسال اعزامي به بازي‌هاي المپيك دعوت شد.
فوتساليست قم به اردوي تيم ملي المپيك دعوت شد
فوتساليست قم به اردوي تيم ملي المپيك دعوت شد
به گزارش قم نیوز تیم ملی فوتسال امید ایران متشکل از بازیکنان مستعد و آینده‌دار رده‌های سنی پایه این رشته زیر نظر بازیکن با سابقه و ملی‌پوش اسبق تیم ملی یعنی علی صانعی خود را برای نخستین تجربه حضور در بازی‌های فوتسال المپیک آماده می‌کند.

علی صانعی که در جام جهانی 2012 فوتسال به میزبانی کشور تایلند هدایت تیم ملی بزرگسالان ایران را بر عهده داشت و در زمان عضویت خود در تیم ملی قهرمانی‌های متعددی را در سطح قاره کهن تجربه کرده، اکنون تیم ملی را با بازیکنان شاخص استان‌های مختلف آماده لیگ برتر می‌کند.

سرمربی تیم ملی فوتسال در اعلام جدید اسامی بازیکنان دعوت شده به اردوی تیم المپیک 21 بازیکن از نقاط مختلف ایران را دعوت کرده، در حالی که یکی از نفرات مورد نظر وی، محمدجعفر گل بازیکن خوش‌آتیه تیم باشگاهی انصار قم است که در دو سال اخیر درخشش خیره‌کننده‌ای در سطح رقابت‌های باشگاهی استان قم و کشور داشته است.

بازیکنان دعوت شده از سوی کادر فنی تیم ملی از استان‌های مرکزی، تهران، مازندران، اصفهان، قم، ایلام، کردستان، لرستان، خوزستان، آذربایجان غربی و آذربایجان شرقی هستند و از روز پنجشنبه 27 مهر ماه در اردوی جدید تیم ملی فوتسال حضور خواهند یافت.

محمدجعفر گل در حالی به اردوی تیم ملی فوتسال المپیک ایران دعوت شد که در سال 1395 به عنوان یکی از بازیکنان موثر تیم ستارگان انصار قم، نقش موثری در موفقیت این تیم در کسب مقام نخست و عنوان قهرمانی مسابقات لیگ دسته اول فوتسال نوجوانان باشگاه‌های کشور داشت.

رقابت‌های لیگ دسته اول فوتسال نوجوانان ایران با حضور تیم‌هایی از استان‌های سراسر کشور طبق برنامه‌ریزی کمیته فوتسال به میزبانی هیأت فوتبال استان لرستان در شهر بروجرد برگزار شد و انصار قم با دست‌یابی به هشت پیروزی پشت‌سر هم جام قهرمانی را بالای سر برد.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcdjn0k.yt0oj6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما