سه شنبه ۲۵ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۳۰
کد مطلب : 54993
منبع : خبرگزاری مهر
نایب رئیس هیئت انجمن‌های ورزشی قم خبر داد:

رشته ورزشی کریکت در قم راه‌اندازی می‌شود

قم نيوز : قم نیوز: نایب رئیس هیئت انجمن‌های ورزشی استان قم از راه اندازی رشته ورزشی کریکت در قم خبر داد.
رشته ورزشی کریکت در قم راه‌اندازی می‌شود
رشته ورزشی کریکت در قم راه‌اندازی می‌شود
به گزارش قم نیوز ندا زمانی اظهار داشت: هیئت انجمن‌های ورزشی مسئولیت تحت پوشش قرار دادن رشته‌های ورزشی نوپا و در حال توسعه را بر عهده دارد و رشته‌های پر تعدادی که زیر مجموعه فدراسیون انجمن‌های ورزشی هستند در استان‌ها فعال هستند و قم نیز یکی از استان‌های فعال و پرتلاش در زمینه توسعه این رشته‌ها محسوب می‌شود.

وی افزود: یکی از برنامه‌های آتی هیئت انجمن‌های ورزشی استان قم راه اندازی دوباره رشته کریکت در قم است به طوری که این رشته پیش از این هم به طور مقطعی در قم فعال بوده اما اکنون دوباره کار خود را آغاز خواهد کرد و قصد داریم تیم بانوان قم را به مسابقات قهرمانی کشور اعزام کنیم.

نایب رئیس هیئت انجمن‌های ورزشی استان قم گفت: مسابقات کریکت قهرمانی زنان کشور اوایل آبان برگزار می‌شود و قم امسال به طور قطع و یقین در این مسابقات حاضر خواهد بود و بازیکنان ما هم اکنون با وجود کمبود زمان در حال آماده سازی و رسیدن به سطح مناسب هستند.

زمانی بیان داشت: تجهیزات این رشته را از فدراسیون انجمن‌های ورزشی دریافت کرده‌ایم و جلسه‌ای توجیهی و آموزشی با بازیکنان جوان و فعال هیئت انجمن‌های ورزشی قم برگزار کرده‌ایم و تیم نیز طی چند جلسه تمرین کرده البته برای تمرین در زمین چمن مشکلات زیادی داشته‌ایم و حتی مجبور شدیم کار خود را از تمرین در سالن آغاز کنیم.

وی عنوان کرد: حضور در مسابقات کریکت قهرمانی کشور از این نظر برای ما اهمیت دارد که قرار است از این مسابقات، بازیکنانی برای تشکیل تیم ملی کریکت بانوان انتخاب شوند و می‌خواهیم ضمن حضور مثبت و موفق در این مسابقات بازیکن یا بازیکنانی در فهرست تیم ملی برای اعزام به مسابقات برون مرزی داشته باشیم.

نایب رئیس هیئت انجمن‌های ورزشی استان قم تصریح کرد: قم در رشته سافت بال نیز یکی از استان‌های فعال است البته در حال حاضر اردوی تیم ملی سافت بال در حال برگزاری است و خبری از برگزاری مسابقات کشوری نیست با این حال ما در دوره اول فراخوان تیم ملی سافت بال یک ورزشکار از قم به نام نرگس جداخانی داشتیم که البته موفق به ادامه حضور در مراحل بعدی اردو نشد.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcjthei.uqexhzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما