چهارشنبه ۲۶ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۱۵
کد مطلب : 55004
منبع : خبرگزاری فارس
دبير هیأت‌‌ تيراندازي استان قم خبر داد

نايب‌قهرماني تيرانداز قم قم در انتخابي تيم ملي

قم نيوز : قم نیوز: دبير هیأت‌‌ تيراندازي استان قم از موفقيت تيرانداز قم در كسب مقام دوم و عنوان نايب‌قهرماني رقابت‌هاي انتخابي تيم ملي خبر داد.
نايب‌قهرماني تيرانداز قم قم در انتخابي تيم ملي

به گزارش قم نیوز محمدجواد متقیان‌نژاد در قم، اظهار کرد: مسابقات انتخابی تیم ملی تفنگ بادی ایران در رده‌های سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان بخش مردان در حالی برگزار شد که نماینده موفق و شاخص قم در این رقابت‌ها هادی غرباقی بود.
وی ادامه داد: غرباقی در مرحله سوم و نهایی مسابقات انتخابی تیم ملی تیراندازی با تفنگ بادی رده سنی بزرگسالان ایران رقابت نزدیک و جذابی با حریفان خود داشت و در نهایت با کسب مقام دوم و عنوان نایب‌قهرمانی به کار خود پایان داد تا همچنان به روند موفقیت‌های خود در این رشته ادامه دهد.
دبیر هیأت‌‌ تیراندازی استان قم افزود: مرحله سوم مسابقات تیراندازی انتخابی تیم ملی تفنگ بادی مردان در حالی با شناخت نفرات برتر به پایان رسید که تیراندازان سراسر کشور در سالن 80 خط مجموعه ورزشی آزادی به میدان رفتند و نفرات برتر در هر سه رده سنی معرفی شدند.
وی خاطرنشان کرد: با برگزاری فینال مسابقات رشته تفنگ بادی مردان رده سنی بزرگسالان، حسین باقری از تیم هیأت‌‌ تیراندازی اصفهان در جایگاه نخست ایستاد، هادی غرباقی از تیم هیأت‌‌ تیراندازی قم نایب‌قهرمان شد و پوریا نوروزیان از تیم هیأت‌‌ ایلام در مکان سوم به کار خود پایان داد.
متقیان‌نژاد عنوان کرد: همچنین در رشته تفنگ بادی رده سنی جوانان امیرمحمد نکونام از تیم هیأت‌‌ تهران به مقام قهرمانی رسید، حجت‌الله پودینه از تیم هیأت‌‌ سیستان و بلوچستان در جایگاه دوم قرار گرفت و مقام سوم نصیب امیرحسین میرصدری از تیم هیأت‌‌ تیراندازی البرز شد.
وی یاد آور شد: این رقابت‌ها در رده سنی نوجوانان نیز برترین‌های خود را شناخت، در حالی که امیرسیاوش ذوالفقاریان از تیم هیأت‌‌ سمنان، امیرحسین هدایت از تیم هیأت‌‌ آذربایجان‌غربی و علی گرمابی از تیم خراسان‌رضوی به ترتیب عناوین اول تا سوم را به خود اختصاص دادند.

انتهای پیام/136
 
https://qomnews.ir/vdcdoz0k.yt0kz6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما