چهارشنبه ۲۶ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۱۵
کد مطلب : 55008
منبع : خبرگزاری فارس
در هفته دهم ليگ دسته اول فوتبال صورت مي‌گيرد

پذيرايي صباي قم از شهرداري تبريز / جدال همسايه‌هاي ليگ آزادگان در قم

قم نيوز : قم نیوز: تيم‌هاي قعرنشين جدول رده‌بندي مسابقات فصل جاري ليگ دسته اول فوتبال باشگاه‌هاي كشور در هفته دهم اين رقابت‌ها در قم به ميدان مي‌روند.
پذيرايي صباي قم از شهرداري تبريز / جدال همسايه‌هاي ليگ آزادگان در قم

به گزارش قم نیوز دیدارهای هفته دهم از نیم‌فصل نخست مسابقات لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور بر اساس برنامه‌ریزی سازمان لیگ فوتبال ایران از روز شنبه 29 مهر ماه آغاز می‌شود و 18 مدعی صعود به لیگ برتر در 9 مسابقه حساس برابر یکدیگر صف‌آرایی می‌کنند.
دیدارهای هفته دهم در روزهای 29 و 30 مهر ماه به مدت دو روز برگزار می‌شود و صبای قم در روز دوم این هفته در دیداری خانگی میزبان تیم رده هفدهم جدول رده‌بندی یعنی شهرداری تبریز خواهد بود، مسابقه‌ای که در ورزشگاه یادگار امام (ره) قم به انجام می‌رسد.
این پنجمین مسابقه خانگی صبای قم در فصل جاری لیگ دسته اول فوتبال ایران است، در حالی که صبا هنوز از بازی‌های خانگی هیچ بردی را دشت نکرده و یک باخت به نفت مسجد سلیمان و سه تساوی با تیم‌های ملوان بندر انزلی، گل‌گهر سیرجان و شهرداری ماهشهر در کارنامه دارد.
در جدول رده‌بندی مسابقات لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور تا پایان هفته نهم، تیم نفت مسجد سلیمان با کسب 20 امتیاز صدرنشین است، نساجی مازندران و برق جدید شیراز با کسب 19 امتیاز در مکان‌های دوم و سوم هستند و بادران تهران با 16 امتیاز در تعقیب سه تیم بالای جدول هستند.
تیم مس کرمان با کسب 15 امتیاز در مکان پنجم جای دارد، اکسین البرز با 14 امتیاز ششم است و سه تیم 13 امتیازی خونه به خونه بابل، شهرداری ماهشهر و گل‌گهر سیرجان در رده‌های هفتم تا نهم ایستاده‌اند، ضمن اینکه ملوان بندر انزلی و مس رفسنجان با یک بازی کمتر به ترتیب 12 و 11 امتیاز کسب کرده‌اند.
فجر شهید سپاسی شیراز با 11 امتیاز در مکان دوازدهم است، ماشین‌سازی تبریز با 9 امتیاز رتبه سیزدهم را در اختیار دارد و تیم‌های هشت امتیازی آلومینیوم  سای اراک و صبای قم در رده‌های چهاردهم و پانزدهم است و ایرانجوان بوشهر با 6 امتیاز، شهرداری تبریز با پنج امتیاز و راه‌آهن تهران با یک امتیاز در رده‌های شانزدهم تا هجدهم جای دارند.

انتهای پیام / 136
 
https://qomnews.ir/vdch6vnm.23nmvdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما