چهارشنبه ۲۶ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۱۵
کد مطلب : 55012
منبع : خبرگزاری فارس
با پايان اردوي كاراته‌كاهاي ملي‌پوشان هندي انجام گرفت

بازگشت ستاره كاراته قم از سفر هند / مهدي‌زاده به مسابقات جهاني نرفت

قم نيوز : قم نیوز: ستاره كاراته استان قم بعد از پايان اردوي آماده‌سازي كاراته‌كاهاي ملي‌پوش هند و لغو سفر به مسابقات جهاني 2017 از سفر هند بازگشت.
بازگشت ستاره كاراته قم از سفر هند / مهدي‌زاده به مسابقات جهاني نرفت

به گزارش قم نیوز ستاره کاراته استان قم که دارای افتخارات زیادی در عرصه قهرمانی این رشته نظیر دو طلا و یک برنز مسابقات قهرمانی جهان، دو طلا و یک برنز پیکارهای قهرمانی آسیا، طلای دانشجویان جهان، طلای بازی‌های آسیایی و چندین مدال ارزشمند دیگر از میادین معتبر جهانی و آسیایی است، از سفر به هند به قم بازگشت.
این کاراته‌کای پرافتخار امیر مهدی‌زاده است که به دعوت فدراسیون کاراته هندوستان برای تمرین و آموزش کاراته‌کاهای این کشور راهی هند شده بود تا ملی‌پوشان این کشور را در آستانه اعزام به رقابت‌های 2017 رده‌های سنی پایه قهرمانی جهان به آمادگی مطلوب برساند.
مهدی‌زاده که نزدیک به یک ماه در کشور هند حضور داشت و ملی‌پوشان هندی را آموزش می‌داد، به دلیل کیفیت بالای تمریناتی که برای هندی‌ها در نظر گرفته بود از سوی فدارسیون کاراته این کشور برای هدایت کاراته‌کاهای هند در مسابقات جهانی 2017 برگزیده شد.
به همین دلیل قرار بود مهدی‌زاده به عنوان سرمربی تیم ملی هند همراه با تیم ملی ایران کشور راهی رقابت‌های جهانی نوجوانان، جوانان و امید زیر 21 سال به میزبانی تنریف اسپانیا شود اما این اعزام میسر نشد تا مهدی‌زاده به سفر پر ماجرای خود در هند پایان داده و به ایران بازگردد.
مهدی‌زاده که در مدت زمان حضور خود در کشور هند علاوه بر تمرین برای تیم‌های ملی سه رده سنی این کشور، به برگزاری استاژهای فنی این رشته نیز مشغول بود به واسطه اینکه ویزای سفر وی به اسپانیا صادر نشد، تصمیم به بازگشت به ایران و شهر مقدس قم گرفت تا آماده رقابت‌های آتی شود.
ستاره کاراته استان قم راجع به این موضوع اظهار کرد: هندی‌ها به واسطه رضایت از شیوه برگزاری تمرینات برای ملی‌پوشان این کشور درخواست همراهی تیم‌های نوجوانان، جوانان و امید این کشور برای حضور در مسابقات جهانی را داشتند که من برای این منظور از فدراسیون کاراته و سرمربی تیم ملی اجازه گرفتم.
امیر مهدی‌زاده عنوان کرد: با کسب اجازه از رئیس فدراسیون و سرمربی تیم ملی و موافقت آنها به پیشنهاد هندی‌ها پاسخ مثبت دادم اما گویا سفارت اسپانیا برای ۲۵ نفر از اعضای تیم ملی این کشور روادید صادر نکرده و فقط به چهار نفر ویزا داده که من هم به همین دلیل انصراف خودم را به هندی‌ها اعلام کردم و برای حضور در سوپر لیگ کاراته کشور این کشور را ترک کرده و به ایران بازگشتم.

انتهای پیام/136
 
https://qomnews.ir/vdccixqp.2bqps8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما