کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

جمعه 28 مهر ماه صورت مي‌گيرد

آخرين تلاش كاراته‌هاي پاس قم براي صعود

خبرگزاری فارس , 26 مهر 1396 ساعت 11:45

قم نیوز: كاراته‌كاهاي تيم پاس قم در تلاش براي كسب مجوز صعود به مرحله نهايي رقابت‌هاي ليگ كوميته جوانه‌هاي ايران برابر رقبا به روي تاتامي مي‌روند.



به گزارش قم نیوز دیدارهای هفته سوم از لیگ‌های پایه کاراته باشگاه‌های کشور در بخش پسران روز جمعه 28 مهر ماه برگزار می‌شود و کاراته‌کاهای هر دو بخش کاتا و کومیته در رده‌های سنی نونهالان، خردسالان، جوانه و آینده‌سازان با یکدیگر روبه‌رو می‌شوند.
علاوه بر کاتاروهای قم که در ترکیب تیم‌های باشگاهی شهید زین‌الدین و کارن برابر حریفان خود به روی تاتامی می‌روند، کاراته‌کاهای تیم نوجوانان باشگاه پاس قم نیز به عنوان یکی از تیم‌های مدعی این دوره، در هفته چهارم لیگ کومیته جوانه‌ها به میدان خواهند رفت.
این در حالی است که تیم کومیته نوجوانان پاس قم در گروه دوم مرحله مقدماتی لیگ کاراته نوجوانان ایران جای دارد و مرحله سوم دور برگشت، نخستین مسابقه خود را مقابل تیم هیأت‌‌ کاراته رفسنجان انجام می‌دهد تا با کسب امتیازات این مسابقه آماده دو مسابقه حساس دیگر شود.
کاراته‌کاهای باشگاه پاس قم که سال گذشته جزو چهار تیم برتر مرحله پایانی مسابقات لیگ کاراته نوجوانان ایران بودند، در مرحله چهارم دور برگشت برابر تیم کارگری خراسان‌رضوی صف‌آرایی می‌کنند، ضمن اینکه آخرین مسابقه پاس قم در دیداری از مرحله پنجم دور برگشت با باشگاه چالاکی  خواهد بود.
این در شرایطی است که بعد از پایان پیکارهای هفته سوم لیگ کومیته نوجوانان که با عنوان جوانه‌ در جریان است، چهار تیم صعود کننده از گروه‌های سوم و چهارم مشخص شدند اما تیم کاراته نوجوانان باشگاه پاس قم که در گروه دوم جای دارد باید در هفته پایانی برای کسب مجوز صعود به میدان برود.
تیم‌های صعود کننده از گروه‌های اول و دوم این هفته در حالی معرفی می‌شوند که در گروه دوم تیم پاس قم هفته قبل ابتدا مسابقه‌ای نزدیک و نفس‌گیر برابر باشگاه چالاکی برگزار کرد و در نهایت به تساوی 10 بر 10 دست یافت اما در امتیاز شماری این باشگاه چالاکی بود که 22 بر 17 به برتری رسید اما در مسابقه بعدی خود تیم هتل جواهری شرق را 18 بر سه شکست داد.

انتهای پیام/136
 


کد مطلب: 55014

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/55014/آخرين-تلاش-كاراته-هاي-پاس-قم-براي-صعود

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir