کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

معاون استاندار قم مطرح کرد

لزوم استفاده از ظرفیت‌‌های حوزوی و دانشگاهی برای کاهش آسیب‌های اجتماعی

خبرگزاری فارس , 26 مهر 1396 ساعت 12:45

قم نیوز: معاون سیاسی امنیتی استاندار قم بر لزوم استفاده از ظرفیت‌‌های حوزوی و دانشگاهی برای کاهش آسیب‌های اجتماعی تاکید کرد.



به گزارش قم نیوز احد جمالی پیش از ظهر امروز در جلسه کمیته توسعه مشارکت‌های مردمی و سازمان‌های مردم‌نهاد شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان قم، اظهار کرد: برای کمک به بهبودیافتگان و پذیرش اجتماعی آنها باید به این موضوع به عنوان یک مشکل ملی توجه شود و همگان برای بهتر شدن شرایط آنها تلاش کنند.
وی با بیان اینکه امروز کسانی که به جرائم مختلف حتی دوران حبس را طی کرده‌اند با گذشت زمان راحت‌تر به دامان اجتماع برمی‌گردند خاطرنشان کرد: این در حالی است که بهبودیافته که از بند یک بیماری رها شده است کمتر مورد توجه و پذیرش قرار می‌گیرد.
معاون سیاسی امنیتی استاندار قم تصریح کرد: این موضوع باید به عنوان یک مساله اجتماعی با بهره‌گیری از خرد جمعی و به ویژه نخبگان به سرعت در جامعه حل شود.
وی همچنین با اشاره به رویکرد آمریکا در مقابل ایران اسلامی و برجام گفت: در حال حاضر که پای امنیت ملی ایران در میان است می‌بینیم که تمام کشور در قالب یک تن در مقابل مواضع خصمانه آمریکا یک صدا ایستاده‌اند و این موضوع موجب خوف دشمنان ایران است.
جمالی با تاکید بر اینکه اگر در مسائل اجتماعی نیز به این رویکرد برسیم یقینا موفق خواهیم بود اذعان کرد: با این کار آسیب‌های اجتماعی را کنترل کرده و در مسیر کمال حرکت خواهیم کرد.
وی در ادامه سخنان خود به ظرفیت‌های دانشگاهی و حوزوی استان اشاره کرد و افزود: از این ظرفیت‌ها کمتر استفاده شده است و باید تلاش شود به نحو شایسته در مسیر تعالی استان از نخبگان حوزوی و دانشگاهی بهره‌مند شویم و رسیدن به این نقطه نیز با همت سمن‌ها و حمایت دستگاه‌های دولتی از تشکل‌های مردم نهاد دست‌یافتنی است.

انتهای پیام/136
 


کد مطلب: 55018

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/55018/لزوم-استفاده-ظرفیت-های-حوزوی-دانشگاهی-کاهش-آسیب-های-اجتماعی

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir