چهارشنبه ۲۶ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۳۴
کد مطلب : 55027
منبع : خبرگزاری حوزه نیوز

تلاش میان‌ادیانی برای پاکسازی آثار خرابکاری در کلیسای سنت‌پل فرانسه

قم نيوز : قم نیوز: مسلمانان، مسیحیان و یهودیان در پاکسازی آثار خرابکاری در کلیسای سنت پل در منطقه موسون فرانسه با یکدیگر مشارکت می کنند.
تلاش میان‌ادیانی برای پاکسازی آثار خرابکاری در کلیسای سنت‌پل فرانسه
تلاش میان‌ادیانی برای پاکسازی آثار خرابکاری در کلیسای سنت‌پل فرانسه
به گزارش قم نیوز در حالیکه مسلمانان، مسیحیان و یهودیان در تمیز کردن خرابکاری در کلیسای سنت پل در منطقه موسون فرانسه با یکدیگر مشارکت می کنند از سوی دیگر رسانه های عمومی و سیاستمداران تلاش می کنند تا بین جمعیت تفرقه ایجاد کنند و جامعه مسلمانان را ناگزیر کنند تا نقش تبهکار را به عهده بگیرند.

در این بین حتی اگر یک بخش ناچیز از مردم توسط این تبلیغات گمراه کننده فریب بخورند آرام آرام دیگران نیز که به دنبال زندگی آسوده ای هستند با آنها مشارکت خواهند نمود.

پس از یک عمل خرابکاری علیه کلیسای سنت پل در ناحیه Paillade (منطقه ای در موسون) مونپلیه، مسیحیان، مسلمانان و یهودیان که از این حمله بزدلانه خشمگین بودند، تصمیم گرفتند تلاش های خود را برای تمیز کردن کلیسا و مناطق اطراف آن که اثار تخریب و غارت وجود دارد متحد کنند.

حدود پنجاه نفر، نمایندگان محلی از تمام ادیان کوچک و بزرگ جمع آوری شده اند تا اثرات آسیب ناشی از خرابکاری را از بین ببرند.

یک زن در مصاحبه ای در این باره گفت: این گونه اعمال است که به ماانگیزه می دهد، به جای اینکه هر کدام در گوشه ای قرار گیرد، با هم باشیم.

همچنین پدر یک خانواده مسلمان گفت: ما با برادران مسیحی مان همبستگی داریم و فردا اگر اتفاقی برای  برادران یهودی مان برسد، باز هم ما آنجا خواهیم بود.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdciyuaw.t1awr2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما