کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

در رشته‌هاي پرش سه‌گام و پرتاب وزنه رقم خورد

نايب‌قهرماني دونده‌هاي قم در ليگ دووميداني‌ ايران

خبرگزاری فارس , 26 مهر 1396 ساعت 16:01

قم نیوز: دووميداني‌اران استان قم با كسب عناوين برتر مواد و رشته‌هاي مختلف در روز نخست پيكارهاي مرحله نهايي ليگ دووميداني ايران درخشيدند.


به گزارش قم نیوز مسابقات مرحله نهایی لیگ دوومیدانی مردان قهرمانی باشگاه‌های کشور طبق برنامه‌ریزی فدراسیون به میزبانی مجموعه ورزشی‌ آفتاب انقلاب تهران برگزار می‌شود و نمایندگان قم در روز نخست موفقیت‌های قابل توجهی در رقابت با حریفان خود کردند.

میلاد دریساوی یکی از نماینده‌های قم در ماده پرش سه‌گام مرحله نهایی لیگ دوومیدانی باشگاه‌های کشور در ترکیب ذوب‌آهن اصفهان به میدان رفت و با پرش به میزان ۱۵ متر و ۸۲ سانتیمتر بر سکوی دوم ایستاد و عنوان نایب‌قهرمانی این مرحله را کسب کرد.

ان در حالی است که در رده‌بندی نهایی رشته پرش سه‌گام مرحله پایانی مسابقات این فصل وحید صدیق از تیم نفت تهران بالاتر از دریساوی قهرمان شد، و هادی مداحی دیگر عضو تیم ذوب‌آهن به همراه امیر هزامی از تیم زعفران مختاری‌ رتبه‌های سوم و چهارم را به دست آوردند.

دیگر چهره موفق دوومیدانی قم در مرحله نهایی رقابت‌های لیگ دوومیدانی مردان ایران، محمدحسین اسکندری بود که در رشته پرتاب وزنه به عنوان عضو تیم آسان پرداخت به میدان رفت و با پرتابی به میزان 18 متر و 88 سانتیمتر تنها با اختلاف پنج سانتیمتر نسبت به نفر نخست، عنوان نایب‌قهرمانی را به خود اختصاص داد.

اسکندری در حالی به مدال نقره این مرحله دست یافت که رکورد قابل توجهی از خود بر جای گذاشت و بدین‌ترتیب بخت خود را برای به دست آوردن حد نصاب ورودی بازی‌های آسیایی 2018 جاکارتا که شهریور ماه سال آینده برگزار می‌شود، نسبت به گذشته افزایش داد.

در سایر مواد مرحله نهایی رقابت‌های لیگ دوومیدانی قهرمانی مردان باشگاه‌های کشور، علی قاسم‌بابایی نماینده قم در ترکیب تیم فضای سبز بوشهر بود و در رشته 100 متر به میدان رفت که در نهایت با زمان 11 ثانیه و 40 صدم ثانیه به مقام هشتم دست پیدا کرد، ضمن اینکه محمدرضا فریدی نماینده قم در ماده 100 متر رتبه‌ای بهتر از دهمی این دوره به دست نیاورد.

در مسابقات رشته 400 متر این مرحله رضا ملک‌پور دوومیدانی‌کار مطرح قم در ترکیب تیم نفت تهران با حریفان خود به رقابت پرداخت و سرانجام با زمان 49 ثانیه و 74 صدم ثانیه موفق به کسب مقام چهارم شد در حالی که اختلاف وی با نفر سوم این ماده تنها 6 ثانیه بود.

انتهای پیام /137


کد مطلب: 55034

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/55034/نايب-قهرماني-دونده-هاي-قم-ليگ-دووميداني-ايران

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir