چهارشنبه ۲۶ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۳۴
کد مطلب : 55035
منبع : خبرگزاری فارس
رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت قم خبر داد

ثبت نام 33 واحد‌ صادراتی در فرآیند انتخاب صادر کنندگان برتر استان قم

قم نيوز : قم نیوز: رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم گفت: 33 شرکت‌ صادراتی این استان در فرآیند انتخاب صادر کنندگان برتر ثبت نام کردند و در آستانه فرا رسیدن 29 مهرماه و روز صادرات، فرآیند انتخاب شرکت‌های برتر انجام خواهد شد.
ثبت نام 33 واحد‌ صادراتی در فرآیند انتخاب صادر کنندگان برتر استان قم
ثبت نام 33 واحد‌ صادراتی در فرآیند انتخاب صادر کنندگان برتر استان قم
به گزارش قم نیوز احمد ذاکری اظهار کرد: در راستای انتخاب صادرکنندگان برتر استان قم، فراخوان انتخاب صادرکنندگان برگزیده استانی سال 1396، در سطح واحدهای تولیدی و صادراتی استان ارائه شد و شرکت‌های صادراتی واجد شرایط ثبت نام کردند.

وی یادآور شد: ثبت نام الکترونیکی از 20 شهریور به مدت 20 روز از طریق سامانه آغاز شده و 33 شرکت صادراتی در مهلت مقرر نسبت به ثبت نام در سامانه مذکور اقدام کردند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم با اشاره به اینکه اطلاع رسانی‌های لازم به شرکت‌های صادراتی برای تسریع در ثبت نام و ارسال مدارک و مستندات صورت پذیرفته است، ادامه داد: مهلت تحویل مدارک تا 15 مهر تعیین شده بود که 33 شرکت در گروه‌های کالایی صنایع غذایی، فرش دستباف، شیمیایی و پتروشیمی، چسب و الیاف و بازرگانی عمومی نسبت به ارسال مدارک و مستندات خود را در مهلت تعیین شده اقدام کردند.

ذاکری تصریح کرد: بررسی‌های اولیه فرم‌های الکترونیکی ثبت نام در سامانه مربوطه صورت گرفته است و پرونده‌ها براساس معیارها و شاخص‌های تعیین شده، توسط کمیته مربوطه بررسی و واحدهای موفق در بخش صادرات در کمیته ویژه انتخاب خواهند شد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گفت: اعضای کمیته تصمیم گیری متشکل از بخش خصوصی شامل نماینده اتاق بازرگانی، خانه صنعت، معدن و تجارت، اتاق تعاون و اتحادیه صادرکنندگان و بخش دولتی با حضور نماینده استانداری، گمرک، سازمان صنعت، معدن و تجارت و اقتصاد و دارایی است.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdchmvnm.23nmxdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما