> قم نیوز - برگزاري مسابقات 2 گانه بانوان قم به مناسبت هفته تربيت‌بدني - نسخه قابل چاپ

کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

دبير هیأت‌‌ ورزش‌هاي سه‌گانه استان قم خبر داد

برگزاري مسابقات 2 گانه بانوان قم به مناسبت هفته تربيت‌بدني

خبرگزاری فارس , 27 مهر 1396 ساعت 5:00

قم نیوز: دبير هیأت‌‌ ورزش‌هاي سه‌گانه استان قم از برگزاري رقابت‌هاي دو گانه بانوان قهرماني قم با عنوان جام تربيت‌بدني و ورزش خبر داد.


به گزارش قم نیوز سعید خسروی امروز اظهار کرد: هیأت‌‌ ورزش‌های سه‌گانه استان قم به مناسبت گرامیداشت هفته تربیت‌بدنی و ورزش همانند دیگر هیات‌های ورزشی برنامه‌های متنوعی در نظر گرفته که از 26 مهر تا دوم آبان ماه به انجام خواهد رسید.

وی ادامه داد: در مقوله‌های همگانی، قهرمانی و آموزشی برای این هفته که اختصاص به اهالی ورزش دارد برنامه‌ریزی کرده‌ایم و در نخستین برنامه شاهد برگزاری مسابقات دوگانه قهرمانی بانوان قم در روز پنجشنبه 27 مهر ماه با حضور علاقمندان به این رشته خواهیم بود.

دبیر هیأت‌‌ ورزش‌های سه‌گانه استان قم با اشاره به برگزاری این مسابقات در مجموعه ورزشی یادگار امام (ره) قم، عنوان کرد: بانوان شرکت کننده در این دوره از رقابت‌ها برای کسب عناوین برتر در رشته‌های دوومیدانی و دوچرخه‌سواری با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

وی سپس به حضور تیم قم در مسابقات لیگ سه‌گانه مردان ایران اشاره و بیان کرد: طبق برنامه‌ریزی فدراسیون سه‌گانه، مرحله نخست از نهمین دوره رقابت‌های لیگ سراسری سه‌گانه مردان باشگاه‌های کشور به میزبانی هیأت‌‌ اصفهان در مجموعه تفریحی تالار فجر ذوب‌آهن به انجام رسید.

خسروی افزود: سردار صبور رئیس فدراسیون سه‌گانه از نزدیک این رقابت‌ها را زیر نظر داشت و تقابل جذاب و تماشایی شرکت کنندگان در این مرحله با حضور ۵۰ ورزشکار در قالب ۱۱ تیم به انجام رسید و مدعیان کسب عناوین برتر در دو رده جوانان و بزرگسالان مسافت کوتاه رقابت کردند.

دبیر هیأت‌‌ ورزش‌های سه‌گانه استان قم اضافه کرد: در رده بزرگسالان این مسابقات علی عباس‌نژاد از تیم جاینت ایران به مقام نخست دست یافت، ضمن اینکه سلمان تیموری از تیم رعد پدافند و محمدمهدی رحمتی از تیم نیروی زمینی ارتش به ترتیب در جایگاه دوم و سوم این رقابت‌ها جای گرفتند.

وی خاطرنشان کرد: همچنین در رده جوانان این دوره از رقابت‌ها علی رضوانی از تیم سه‌گانه مقاومت بسیج رتبه نخست را کسب کرد، امیرحسین ولی‌خانی از تیم جاینت ایران و جواد حسینی از تیم رعد پدافند دوم و سوم شدند، ضمن اینکه در رده‌بندی تیمی به ترتیب جاینت ایران، رعد پدافند و مقاومت بسیج مقام‌های اول تا سوم را کسب کردند.

خسروی با اشاره به حضور تیم قم در این مسابقات و کسب مقام پنجم بخش تیمی، در پایان اظهار کرد: قهرمان هر دو بخش تیمی و انفرادی در پایان مرحله سوم رقابت‌های فصل 1396 لیگ سه‌گانه و با احتساب مجموع رکوردهای هر سه مرحله مشخص خواهد شد.

انتهای پیام /137


کد مطلب: 55037

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/55037/برگزاري-مسابقات-2-گانه-بانوان-قم-مناسبت-هفته-تربيت-بدني

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir