کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

از امروز در سالن شهيد حيدريان قم صورت مي‌گيرد

آغاز رقابت‌هاي پاورلیفتنگ قهرماني باشگاه‌هاي كشور در قم

خبرگزاری فارس , 26 مهر 1396 ساعت 19:01

قم نیوز: مسابقات پاورلیفتینگ قهرماني مردان ايران در نخستين روز هفته تربيت‌بدني و ورزش از امروز با حضور چهره‌هاي شاخص كشور به ميزباني قم برگزار مي‌شود.


به گزارش قم نیوز در حالی که هیأت‌‌ بدن‌سازی و پرورش اندام استان قم بعد از تغییر و تحولات این هیأت‌‌ ورزشی به سرپرستی یکی از چهره‌های با سابقه ورزش قم یعنی محمد جعفری مدیریت می‌شود، این هیأت‌‌ از امروز میزبان یکی از مهمترین رخدادها ورزشی کشور است.

بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده از سوی کمیته پاورلیفتینگ فدراسیون بدن‌سازی و پرورش‌اندام، از امروز مسابقات پاورلیفتینگ با لوازم قهرمانی باشگاه‌های کشور به میزبانی هیأت‌‌ قم و با حضور چهره‌های شاخص این رشته از استان‌های مختلف ایران برگزار می‌شود.

این در حالی است که مجتبی ملکی یکی از چهره‌های شاخص قوی‌ترین مردان ایران در دهه 80 مسوولیت ریاست کمیته پاورلیفتینگ فدراسیون بدن‌سازی و پرورش‌اندام را بر عهده دارد و این رقابت‌ها را در چهار رده سنی برای شناخت برترین‌های کشور به دقت نظارت می‌کند.

این دوره از رقابت‌های پاورلیفتینگ قهرمانی باشگاه‌های کشور در چهار رده سنی نوجوانان، جوانان، بزرگسالان و پیشکسوتان از امروز تا 28 مهر ماه به مناسبت هفته تربیت‌بدنی و ورزش در سالن دو هزار نفری مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم به انجام می‌رسد.

با برنامه‌ریزی کمیته پاورلیفتینگ و پرس‌سینه فدراسیون بدن‌سازی و پرورش‌اندام، ورزشکاران شرکت کننده در این پیکارها باید برای به دست آوردن مدال‌های طلا، نقره و برنز اوزان 52، 56، 60، 67.5، 75، 82.5، 90، 100، 110، منفی 125، منفی 140 و به اضافه 140 به رقابت بپردازند.

این در حالی است که رقابت ورزشکاران شرکت کننده در رده سنی بالای 70 سال به صورت وزن آزاد برنامه‌ریزی شده و وزن 53 کیلوگرم ویژه رده سنی نوجوان و جوانان است، ضمن اینکه به منظور رفاه تیم‌های حاضر در این دوره، کنگره فنی مسابقات شب قبل از شروع رقابت‌ها برگزار شد.

انتهای پیام /137


کد مطلب: 55041

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/55041/آغاز-رقابت-هاي-پاورلیفتنگ-قهرماني-باشگاه-هاي-كشور-قم

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir