کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

استاندار قم خواستار شد

تداوم سياست حمايت از نيازمندان واقعي در كميته امداد

خبرگزاری فارس , 26 مهر 1396 ساعت 19:30

قم نیوز: استاندار قم با اشاره به توفيقات كميته امداد امام خميني(ره) استان قم در زمينه شناسايي و حمايت از نيازمندان واقعي و كاهش تعداد مددجويان گفت: اين سياست بايد در مسير مناسب خود استمرار داشته باشد.


به گزارش قم نیوز سید مهدی صادقی با اشاره به اهمیت کار در نهاد مقدس کمیته امداد اظهار کرد: خدمت رسانی به اقشار محروم جامعه و تلاش در زمینه رفع مشکلات آنها از ارزش و فضیلت بالایی برخوردار است.

وی با تقدیر از زحمات کمیته امداد در محرومیت زدایی و کمک به ریشه کنی فقر تصریح کرد: کارهای بزرگ و اقدامات چند سال اخیر کمیته امداد استان قم، در خور توجه و شایسته تقدیر است.

استاندار قم با اشاره به فعالیت‌های صورت گرفته در زمینه شناسایی و حمایت از نیازمندان واقعی و حرکت در مسیر کاهش تعداد مددجویان زیرپوشش کمیته امداد خاطرنشان کرد: تداوم این سیاست گذاری صحیح می‌تواند در جهت رفع فقر و عافیت طلبی در جامعه مؤثر باشد.

صادقی همچنین با اشاره به سرانه بالای مشارکت مردم قم در کمک به نیازمندان گفت: پشتوانه مردمی کمیته امداد، خدمات این نهاد را تسهیل کرده است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان قم نیز در ابتدای این دیدار ضمن تقدیر و تشکر از حمایت‌ها و عنایت ویژه استاندار به کمیته امداد اظهار کرد: تمام تلاش و همت ما در این نهاد، رسیدگی به مشکلات نیازمندان و مقابله با پدیده فقر است.

اکبر میرشکار با اشاره به آمار رسمی خدمات گیرندگان از این نهاد در قم خاطرنشان کرد: 15 هزار و 820 خانوار به عنوان مستمری بگیر زیرپوشش کمیته امداد استان قم هستند، ضمن اینکه 3 هزار و 700 خانوار نیز به صورت موردی کمک دریافت می‌کنند.

وی توانمند سازی و کاهش آمار مددجویان زیرپوشش را از سیاست‌های مهم کمیته امداد استان قم در دو سال اخیر عنوان و تصریح کرد: از شهریور سال گذشته تا شهریور امسال هفت درصد کاهش تعداد مددجویان را داشته‌ایم.

انتهای پیام/ 137


کد مطلب: 55042

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/55042/تداوم-سياست-حمايت-نيازمندان-واقعي-كميته-امداد

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir