چهارشنبه ۲۶ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۲۲:۰۱
کد مطلب : 55044
منبع : خبرگزاری حوزه نیوز

مراسم تقدیر از دستاوردهای مسلمانان در کانادا برگزار شد

قم نيوز : قم نیوز: دومین مراسم سالانه جشن تقدیر از دستاوردهای مسلمانان کانادا با عنوان «جوایز تعالی مسلمانان»، امسال با حضور نزدیک به ۱ هزار شرکت کننده در تورنتو برگزار شده و از فعالیت‌های اجتماعی، حرفه‌ای و بشردوستانه مسلمانان تقدیر به عمل آمد.
مراسم تقدیر از دستاوردهای مسلمانان در کانادا برگزار شد
مراسم تقدیر از دستاوردهای مسلمانان در کانادا برگزار شد
به گزارش قم نیوز دومین مراسم جشن سالانه تقدیر از مسلمانان کانادایی با عنوان «مکس گالا» در سالن روی تامسون در تورنتو برگزار شده، جوایز و لوح تقدیرهایی به اعضای جامعه اسلامی براساس دستاوردهای ارزشمند آنان اهداء گردید. در این مراسم عده زیادی از اعضای جامعه اسلامی از سیاستمداران گرفته تا فعالان اجتماعی، مذهبی و مدنی و دیگر شخصیت‌های برجسته حضور داشتند.

واژه مکس مخفف «جوایز تعالی مسلمانان» بوده و هدف آن بزرگداشت مشارکت‌های مثبت و سازنده در جامعه کانادا توسط مسلمانان اعلام شده است.

آذر ظفر، بنیانگذار این جشن در سخنرانی خوشآمدگویی گفت: سال گذشته ما این مراسم را با 500 شرکت کننده در هتل ریتز کارلتون برگزار کردیم. و با خوشحالی اعلام می‌کنم که امسال با وجود اینکه تنها دومین سال برگزاری این جشن می‌باشد، نزدیک به 1 هزار شرکت کننده داشته ایم. ما در طی 10 ماه گذشته نامزدهای مختلفی را مورد ارزیابی قرارداده‌ایم و امشب قصد داریم به برندگان جوایزی اهداء کنیم.

برگزارکنندگان این مراسم بیش از 400 فرم درخواست برای اهدای جوایز و کمک هزینه‌های تحصیلی دریافت کرده‌اند. جوایزی که داده می‌شوند عناوین مختلفی دارند. این جوایز شامل: یک جایزه «دوستان جامعه»، سه جایزه « دستاورد مادام العمر»، سه جایزه «طلای سفید تعالی»، 1 جایزه «بهتری تاجر سال»،1 جایزه «خیریه سال»، 1 جایزه «زن سال»، 1 برنده رقابت ویدئویی، و همچنین 21 کمک هزینه تحصیلی برای دانشگاهیان و دانش آموزان دبیرستان می‌باشند.

به علاوه نخست وزیر کانادا نیز با ارسال پیام ویدئویی ویژه‌ای به این مراسم از دستاوردهای مسلمانان تقدیر کرد. فرماندار و وزیر ارشد انتاریو نیز در پیام‌های جداگانه‌ای این مراسم را به جامعه مسلمانان تبریک گفتند.  

وزیر ارشد انتاریو در پیام خود گفت: از طرف دولت انتاریو، خوشحالم از اینکه مقدم شما را به دومین مراسم سالانه جوایز تعالی اسلامی خوش آمد بگویم. امشب اینجا جمع شده‌ایم تا از دستاوردهای آموزشی، حرفه‌ای و بشردوستانه مسلمانان کانادا تقدیر به عمل بیاوریم. مسلمانان کانادا در تمامی جنبه‌های زندگی، تجارت، هنر، حرفه‌های مختلف و خدمات اجتماعی و هر حوزه دیگری از زندگی حضور داشته اند.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdchkvnm.23nmkdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما