?>?> قم نیوز - دومین گردهمایی علوم ژئوماتیک در صنعت گاز در قم برگزار شد - نسخه قابل چاپ

کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

با حضور معاون برنامه ریزی و پشتیبانی مدیریت گازرسانی شرکت ملی گاز ایران

دومین گردهمایی علوم ژئوماتیک در صنعت گاز در قم برگزار شد

خبرگزاری فارس , 27 مهر 1396 ساعت 7:00

قم نیوز: دومین گردهمایی، کارگاه آموزشی و نمایشگاه کاربرد علوم ژئوماتیک در صنعت گاز با حضور مهندس مشایخی معاون برنامه ریزی و پشتیبانی مدیریت گازرسانی شرکت ملی گاز ایران به مدت دو روز در هتل پارسیا استان قم برگزار شد.


به گزارش قم نیوز دومین گردهمایی، کارگاه آموزشی و نمایشگاه کاربرد علوم ژئوماتیک در صنعت گاز با حضور مهندس مشایخی معاون برنامه ریزی و پشتیبانی مدیریت گازرسانی شرکت ملی گاز ایران به مدت دو روز در هتل پارسیا استان قم برگزار شد.

در این مراسم، اساتیدی از دانشگاه خواجه نصیر تهران نیز حضور یافتند و در راستای مزایا و لزوم استفاده از فناوری‌های نوین در صنایع مختلف به منظور کاهش هزینه‌های فرایند تولید، بهنگام سازی و مدیریت اطلاعات به ایراد سخن پرداختند.

همچنین در این مراسم مروری بر مزایای استفاده از تکنولوژی فتوگرامتری در تهیه نقشه از جمله کاهش نیاز به حضور فیزیکی در منطقه، کاهش هزینه عملیاتی و میدانی در نتیجه کاهش کلی هزینه تهیه نقشه، کاهش زمان اجرای پروژه و امکان برداشت بی‌شمار جزئیات موجود در تصاویر برای نقشه نهایی صورت گرفت.

مهندس مشایخی معاون برنامه ریزی و پشتیبانی مدیریت گازرسانی شرکت ملی گاز ایران نیز اظهار کرد: شرکت‌ گاز برای اینکه بتواند خدمت رسانی مطلوب و بهتری نسبت به گذشته به مردم داشته باشد باید از علوم روز دنیا برخوردار باشد و با تبادل اطلاعات بین شرکت‌های گاز استانی از دستاوردهای یکدیگر نیز بهره‌مند شویم.

در نمایشگاه‌ جانبی این همایش نیز مهندسین شرکت‌های علوم ژئوماتیک سخت افزارها و نرم افزارهای خود را در معرض دید مدیران گازرسانی شرکت‌های گاز استانی قرار دادند.

انتهای پیام/ 137


کد مطلب: 55049

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/55049/دومین-گردهمایی-علوم-ژئوماتیک-صنعت-گاز-قم-برگزار

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir