کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

طی اقدامات گسترده اطلاعاتی انجام شد؛

کشف 24 کیلو ماده مخدر شیشه

21 اسفند 1390 ساعت 15:16

قم نیوز: رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قم از کشف محموله بزرگ شیشه در قم خبر داد.


به گزارش قم نیوز، سرهنگ منوچهر طالبی در نشست خبری با اصحاب رسانه که ظهر امروز برگزار شد، اظهار داشت: اخیرا طی اقدامات گسترده اطلاعاتی که توسط اداره کل اطلاعات استان قم انجام شد، محموله ای از ماده مخدر شیشه کشف و ضبط شد.

وی افزود: در این عملیات 3 نفر از اعضای باند دستگیر شدند و 24 کیلو و 580 گرم ماده مخدر شیشه کشف و ضبط شد؛ که این مقدار بیش از تعداد ماده مخدر شیشه ای است که در طول سال کشف کرده ایم.

طالبی تصریح کرد: هدف این شبکه بزرگ ترانزیت مواد روان گردان، عبور محموله بزرگ شیشه از محل توزیع به محل مصرف بود که طی عملیات سری و اطلاعاتی که صورت گرفت، اعضای باند در قم شناسایی و دستگیر شدند.

شیشه ماده ای نیست که حتی برای یکبار مصرف شود
رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قم در ادامه با اشاره به آثار مخرب این ماده افیونی عنوان کرد: با تحقیقات و بازجویی هایی که صورت گرفته به این نتیجه رسیدیم که مصرف کراک به شدت در قم کاهش یافته اما از طرفی مصرف شیشه افزایش یافته است.

وی تصریح کرد: این هشدار برای خانواده ها وجود دارد که فرد با یک بار مصرف شیشه باید خود را معتاد به این ماده مخدر بداند.

وی با بیان اینکه تخریب سیستم داخلی بدن و  امراض روحی شیشه بیش از تخریب جسمی و ظاهری است؛ اذعان داشت: سرقت های خرد و فساد از جمله تبعات مصرف شیشه می باشد.

جوان ها جامعه هدف این ماده افیونی هستند
رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قم بیان کرد: جوانان، دانشجویان و کنکوری ها جامعه هدف این ماده افیونی هستند.

وی تصریح کرد: بی خوابی و خواب مفرط، دیگر دوستی، تیک عصبی و شک و بدبینی از نشانه های ماده مخدر شیشه است.

طالبی عنوان کرد: هر چند که به لحاظ جو مذهبی قم اعتیاد در خانم ها کمتر است؛ اما این هشدار نیز برای آنان نیز وجود دارد و  باید در مکان هایی مانند آرایشگاه ها و باشگاه های بدنسازی مراقب باشند که به مواد مخدر اعتیاد پیدا نکنند.

انتهای پیام/105


کد مطلب: 5505

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/5505/کشف-24-کیلو-ماده-مخدر-شیشه

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir