کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

معاون برنامه ریزی و پشتیبانی مدیریت گازرسانی شرکت ملی گاز ایران عنوان کرد

لزوم آگاهی و استفاده از علوم روز دنیا برای خدمت رسانی بهتر به مردم

خبرگزاری فارس , 27 مهر 1396 ساعت 7:00

قم نیوز: معاون برنامه ریزی و پشتیبانی مدیریت گازرسانی شرکت ملی گاز ایران گفت: شرکت‌ گاز برای اینکه بتواند خدمت رسانی مطلوب و بهتری نسبت به گذشته به مردم داشته باشد باید از علوم روز دنیا برخوردار باشد و با تبادل اطلاعات بین شرکت‌های گاز استانی از دستاوردهای یکیدیگر نیز بهره‌مند شویم.



معاون برنامه ریزی و پشتیبانی مدیریت گازرسانی شرکت ملی گاز ایران عنوان کرد
لزوم آگاهی و استفاده از علوم روز دنیا برای خدمت رسانی بهتر به مردم
معاون برنامه ریزی و پشتیبانی مدیریت گازرسانی شرکت ملی گاز ایران گفت: شرکت‌ گاز برای اینکه بتواند خدمت رسانی مطلوب و بهتری نسبت به گذشته به مردم داشته باشد باید از علوم روز دنیا برخوردار باشد و با تبادل اطلاعات بین شرکت‌های گاز استانی از دستاوردهای یکیدیگر نیز بهره‌مند شویم.

به گزارش قم نیوز غلامرضا مشایخی ظهر امروز در دومین گردهمایی، کارگاه آموزشی و نمایشگاه کاربرد علوم ژئوماتیک در صنعت گاز که در هتل پارسیا قم برگزار شد، با اشاره به اینکه در بحث مهندسی ساختار و نیروی انسانی فعالیت‌های بسیار مطلوبی انجام شده است، اظهار کرد: این همایش‌ها به منظور آشنایی با دستاوردهای مختلف مدیران شرکت‌های گاز استان های مختلف برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه مدیران استان قم باید از برکات همجواری با بارگاه ملکوتی حضرت معصومه(س) در راستای برطرف کردن مشکلات موجود بهره‌ لازم را ببرند، عنوان کرد: استفاده از GIS فواید بسیاری در حوزه‌های مختلف گاز رسانی دارد و امروزه ما تاسف می‌خوریم که چرا دیر به فکر استفاده از سیستم GIS  افتاده‌ایم.

معاون برنامه ریزی و پشتیبانی مدیریت گازرسانی شرکت ملی گاز ایران با اشاره به مشکلات موجود در شرکت‌های گاز استان‌های مختلف، مطرح کرد: همه مدیران باید با همکاری یکدیگر و استفاده از تمام ظرفیت خود و مجموعه هرچه سریعتر شرایط استفاده از GIS را فراهم کنند.

وی با بیان اینکه مشخص نبودن جایگاه GIS در شرکت ملی گاز ایران یکی از دغدغه‌های مدیران است، خاطرنشان کرد: GIS در واحد مهندسی در نظر گرفته شده است و این واحد باید تمام اطلاعات را بررسی و دسته‌بندی کند.

مشایخی با تاکید بر اینکه گستره فعالیت شرکت گاز بسیار زیاد است، یادآور شد: شرکت‌ گاز برای اینکه بتواند خدمت رسانی مطلوب و بهتری نسبت به گذشته به مردم داشته باشد باید از علوم روز دنیا برخوردار باشد و با تبادل اطلاعات بین شرکت‌های گاز استانی از دستاوردهای یکدیگر نیز بهره‌مند شویم.

وی ادامه داد: اگر در یک سیستم مدیرعامل آن به یک باور صحیح و درست برسد شرکت در مسیر موفقیت و پیشرفت قرار می‌گیرد و خوشبختانه مدیریت شرکت ملی گاز ایران به این باور رسیده است و باید منتظر پیشرفت‌های چشمگیر شرکت گاز در کشور باشیم.

معاون برنامه ریزی و پشتیبانی مدیریت گازرسانی شرکت ملی گاز ایران با اشاره به اینکه GIS باهمکاری مدیران شرکت‌های گاز استانی موجب رسیدن به جایگاه اصلی خود می‌شود، تصریح کرد: امیدواریم در سومین دوره این همایش که در نظر داریم در شهر مشهد برگزار کنیم استان‌های مختلف بتوانند دستاوردهای خود را در حوزه GIS مطرح کنند.

انتهای پیام/ 137


کد مطلب: 55051

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/55051/لزوم-آگاهی-استفاده-علوم-روز-دنیا-خدمت-رسانی-بهتر-مردم

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir