کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قم مطرح کرد

افتتاح هشت مجموعه ورزشی در قم در سال 97

خبرگزاری فارس , 27 مهر 1396 ساعت 9:45

قم نیوز: مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قم گفت: سال آینده هشت مجموعه ورزشی را در نقاط مختلف شهر افتتاح خواهیم کرد.



به گزارش قم نیوز مجید رفیعی شامگاه چهارشنبه در جلسه ورزش همگانی استان قم که در سالن جلسات امام جواد(ع) در ساختمان استانداری برگزار شد، با اشاره به موضوع جمع آوری قلیان‌ها از پارک‌های قم اظهار کرد: باید به اندازه ای در موضوع ترویج ورزش در استان به خوبی عمل می‌کردیم تا دادستان مجبور به دخالت در بحث جمع آوری قلیان‌ها از پارک‌ها نشود.
وی ادامه داد: شهرداری قم سعی کرد علی رغم تمام مشکلات مالی خدمات مطلوبی را در زمینه توسعه ورزش همگانی و ورزش محلات داشته باشد و این نهاد همکاری‌های خوبی را با اداره ورزش و جوانان و کانون‌های فرهنگی مساجد دارد.
مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قم افزود: برنامه جمعه نشاط را از هفته‌های آینده در بستر کوه خضر برگزار خواهیم کرد، شورای شهر قم بر بهسازی مسیر کوه خضر تاکید دارد و این مساله نیازمند همکاری دستگاه‌های مختلف است.
رفیعی با اشاره به افتتاح مجموعه‌های ورزشی استان قم اظهار کرد: سال آینده هشت مجموعه ورزشی را در نقاط مختلف شهر قم افتتاح خواهیم کرد، همچنین تعدادی از پایگاه‌های ورزشی را در مساجد استان قم تجهیز کردیم.
وی در پایان خاطرنشان کرد: به دنبال افتتاح دوباره پیست اسکیت بوستان علوی تا عید غدیر بودیم، اما به دلیل مشکلات زمین این پیست، تعمیر آن را طول می‌کشید و بابت تاخیر این پروژه از مردم عذرخواهی می‌کنم.

انتهای پیام / 136
 


کد مطلب: 55062

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/55062/افتتاح-هشت-مجموعه-ورزشی-قم-سال-97

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir