کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

در آغاز دور برگشت ليگ برتر صورت مي‌گيرد

جنگ آتليه‌طهران قم با مقاومت قرچك براي ششمين پيروزي

خبرگزاری فارس , 27 مهر 1396 ساعت 10:00

قم نیوز: تيم فوتسال آتليه‌طهران قم در نخستين مسابقه از دور برگشت فصل 1396 ليگ برتر فوتسال باشگاه‌هاي كشور برابر مقاومت قرچك صف‌آرايي مي‌كند.



به گزارش قم نیوز در شرایطی که 14 تیم در رقابت‌های فصل 1396 لیگ برتر فوتسال ایران حضور دارند، بعد از انجام 13 هفته نیم‌فصل نخست، بازی‌های دور برگشت از روز پنجشنبه چهارم آبان ماه آغاز می‌شود و لیگ برتری‌ها در هفت دیدار حساس به مصاف یکدیگر می‌روند.
در حالی که دیدارهای نوزدهمین دوره لیگ برتر به شکل دوره‌ای در مدت 26 هفته برگزار می‌شود تا تیم قهرمان مجوز صعود به رقابت‌های فصل 2018 جام باشگاه‌های آسیا را کسب کند، در هفته نخست دیدارهای دور برگشت نماینده قم در میهمانی تیم مقاومت قرچک به میدان می‌رود.
این در شرایطی است که امسال تیم‌های هیأت‌‌ قم و آتلیه‌طهران به نمایندگی از استان قم در مسابقات لیگ برتر فوتسال ایران حضور دارند و در نیم‌فصل نخست تیم آتلیه‌طهران با کسب 19 امتیاز در مکان ششم ایستاد اما تیم هیأت‌‌ قم با عملکردی ضعیف و دور از انتظار تنها دو امتیاز کسب کرد و در آخرین رتبه جدول جای گرفت.
در هفته نخست دیدارهای دور برگشت لیگ نوزدهم، قمی‌های علاقمند به فوتسال شاهد بازی نماینده‌های شهر خود در میهمانی رقبا هستند، زیرا تیم هیأت‌‌ قم به میهمانی گیتی‌پسند قهرمان فصل قبل می‌رود و آتلیه‌طهران قم نیز در میهمانی تیم مقاومت قرچک با قهرمان سال 95 لیگ دسته اول ایران دیدار می‌کند.
این در حالی است که بازی جذاب و تماشایی دو تیم در نیم‌فصل نخست لیگ برتر در سالن دو هزار نفری شهید حیدریان به نفع تیم آتلیه‌طهران قم به پایان رسیده، دیداری که سه گل داشت و دو گل سهم آتلیه‌طهران قم بود تا این تیم با برتری دو بر یک میدان را ترک کرده و سه امتیاز ارزشمند آن را کسب کند.
این دو تیم از ساعت 16 عصر روز پنجشنبه چهارم آبان ماه در سالن شهدای هفتم‌تیر قرچک در حالی به مصاف یکدیگر می‌روند که هر دو تیم در فصل 96 – 1395 لیگ دسته اول ایران بودند و مقاومت با کسب مقام قهرمانی و آتلیه‌طهران قم با کسب عنوان نایب‌قهرمانی به لیگ برتر راه یافتند.

انتهای پیام /136
 


کد مطلب: 55063

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/55063/جنگ-آتليه-طهران-قم-مقاومت-قرچك-براي-ششمين-پيروزي

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir