کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

معاون توسعه امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان قم خبر داد

برگزاری نمایشگاه عفاف و حجاب در ورزش در قم

خبرگزاری فارس , 27 مهر 1396 ساعت 10:45

قم نیوز: معاون توسعه امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان قم گفت: برگزاری نمایشگاه عفاف و حجاب در ورزش یکی از مهم ترین برنامه‌های هفته تربیت بدنی و ورزش در استان است.



به گزارش قم نیوز روح الله رمضانی شامگاه چهارشنبه در جلسه ورزش همگانی استان قم که در سالن جلسات امام جواد(ع) در ساختمان استانداری برگزار شد، با اشاره به برنامه‌های هفته تربیت بدنی و ورزش در استان قم اظهار کرد: امسال برنامه‌های فرهنگی در این هفته در استان افزایش پیدا کرده و برگزاری نمایشگاه عفاف و حجاب در ورزش یکی از مهمترین برنامه‌های هفته تربیت بدنی و ورزش در استان قم است.
وی ادامه داد: نابینایان، کم بینایان، معلولان و جانبازان از اقشار مختلف در جامعه هستند و برای هر کدام از این اقشار هیأت ورزشی جداگانه در استان قم داریم.
معاون توسعه امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان قم افزود: چهار پروژه ورزشی در هفته آینده توسط معاون وزیر ورزش و جوانان در استان افتتاح می‌شود، همچنین مدیران هیأت‌های ورزشی استان قم هم جلسه ای با معاون وزیر در قم خواهند داشت.
رمضانی، برنامه‌های اداره ورزش و جوانان استان قم را براساس برنامه پنج ساله دانست و تصریح کرد: طی سال‌های اخیر آمار مدال آوری توسط ورزشکاران استان در عرصه‌های آسیایی و جهان افزایش پیدا کرد.
وی ادامه داد: روز پنج شنبه 27 مهرماه ده مکان ورزشی در استان قم از جمله استخرهای نرگس و حجاب به مناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش به مردم خدمات رایگان خواهند داد.
معاون توسعه امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان قم در پایان خاطرنشان کرد: امسال مسابقات ورزشی کارکنان دولت در استان برگزار خواهد شد، بالاترین آمار مرگ و میر به دلیل بیماری‌های قلبی و عروقی است و باید برای کاهش این بیماری‌ها ورزش همگانی را در استان قم ترویج کنیم، در استان 20 پایگاه ورزش صبحگاهی داریم که تعدادی از این پایگاه‌ها برای بانوان است.

انتهای پیام / 136
 


کد مطلب: 55065

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/55065/برگزاری-نمایشگاه-عفاف-حجاب-ورزش-قم

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir