کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

رئیس سازمان جهاد کشاورزی قم مطرح کرد

آماده باش جهاد کشاورزی قم با آغاز سال زراعی جدید

خبرگزاری فارس , 27 مهر 1396 ساعت 13:00

قم نیوز: رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قم از آماده باش تمام امکانات این سازمان همزمان با آغاز سال زراعی جدید خبر داد.



به گزارش قم نیوز محمدرضا طلایی در جلسه شورای معاونین سازمان جهاد کشاورزی استان قم با اعلام این خبر گفت: باید امکانات و نهاده‌های لازم برای روان‌سازی کشت در اختیار کشاورزان قرار داده شود و از بخش های مربوطه انتظار می‌رود در این زمینه همکاری‌ کنند.
وی با بیان اینکه در آستانه آغاز سال تحصیلی تدابیر لازم اندیشیده می‌شود، اظهار کرد: باید برای سال زراعی نیز چنین اتفاقی رخ دهد، چراکه این اقدامات به تولید مناسب بسیار کمک می‌کند.
رئیس سازمان جهاد کشاورزی قم اضافه کرد: انتظار می‌رود سایر دستگاه‌های مربوطه نیز پای کار بیایند و در این امر به سازمان جهاد کشاورزی کمک کنند.
طلایی با بیان اینکه باید تامین به موقع‌ نهاد‌ه‌های مورد نیاز کشاورزی مورد توجه بخش‌های مختلف قرار بگیرد، افزود: به عنوان مثال، باید کود و بذر به موقع در اختیار کشاورزان قرار داده شود، همچنین باید اطلاع رسانی لازم به ادارات و نهادها نیز انجام شود تا دستگاه‌های فوق آماده ارائه خدمات به کشاورزان باشند.
وی با تاکید بر آماده باش برای آغاز سال زراعی جدید و به ویژه کشت محصولات پاییزه، ادامه داد: کشت بسیاری از محصولات استراتژیک از جمله گندم در پاییز آغاز می‌شود و همه باید این همت را برای تسهیل ساختن کشت انجام دهند تا کشت به موقع انجام شود، چراکه عدم روان‌سازی تبعات منفی و جبران ناپذیری در تامین امنیت غذایی به همراه خواهد داشت.
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قم ضمن توصیه به مدیران سازمان در راستای آماده باش همزمان با آغاز سال زراعی جدید، خاطرنشان کرد: اوج کار سازمان جهاد کشاورزی همزمان با آغاز سال زراعی است و امروز زمان کار، اندیشه و فعالیت مضاعف است.

انتهای پیام / 136
 


کد مطلب: 55071

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/55071/آماده-باش-جهاد-کشاورزی-قم-آغاز-سال-زراعی-جدید

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir