کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

خداحافظي هدف‌پويان جوان از ليگ برتر هندبال زنان

خبرگزاری فارس , 27 مهر 1396 ساعت 12:29

قم نیوز: تيم هندبال بانوان هدف‌پويان جوان قم به دليل مواجهه با مشكلات مالي از حضور در فصل 1396 رقابت‌هاي ليگ برتر هندبال زنان باشگاه‌هاي كشور انصراف داد.



به گزارش قم نیوز درست در لحظاتی که جلسه مسئولان ورزشی استان قم با استاندار قم در زمینه توسعه ورزش همگانی در حال برگزاری بود و در هفته تربیت‌بدنی و ورزش، قم نماینده خود در بالاترین سطح رقابت‌های باشگاهی هندبال زنان ایران را از دست داد.
مدیر عامل باشگاه هدف‌پویان جوان قم با اعلام رسمی انصراف تیم هندبال بانوان این باشگاه از حضور در فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر هندبال بانوان ایران، اظهار کرد: باشگاه هدف‌پویان جوان قم رسما کناره‌گیری خود از حضور در فصل 1396 لیگ برتر هندبال زنان کشور به دلیل کمبودهای موجود اعلام می‌کند.
 
* مشکلات مالی هدف‌پویان فراتر از تلاش مسؤولان ورزش قم
مهدی میرزاحسینی در ادامه با بیان اینکه در این زمینه هیأت‌‌ هندبال و اداره کل ورزش و جوانان استان قم در حد توان، تلاش خود را برای حضور هدف‌پویان در لیگ برتر به کار بستند، تاکید کرد: ولی مشکلات مالی باشگاه هدف‌پویان جوان قم از این سطح از تلاش و توان صورت گرفته بزرگ‌تر بود.
وی خاطرنشان کرد: لازم است تاکید کنیم غیبت در فصل جدید مسابقات لیگ برتر هندبال زنان باشگاه‌های کشور توقفی در برنامه‌های ما ایجاد نخواهد کرد و هدف‌پویان جوان قم طبق روال گذشته به کار خود در عرصه‌های همگانی و قهرمانی ورزش ادامه خواهد داد.
مدیر عامل باشگاه هدف‌پویان جوان قم افزود: برای فدراسیون هندبال و تیم‌های حاضر در فصل جدید مسابقات لیگ برتر هندبال زنان باشگاه‌های ایران که اغلب آنها با مشکلاتی شبیه به ما دست و پنجه نرم می‌کنند آرزوی موفقیت و فصلی پربار در این رقابت‌ها را داریم.
 
* رقبای لیگ برتری از غیبت هدف‌پویان خوشحال نیستند
وی عنوان کرد: به خوبی می‌دانیم که اغلب باشگاه‌های لیگ برتری مشکلات ما را درک می‌کنند و بابت عدم حضور تیم بازیکن‌سازی چون هدف‌پویان جوان قم در مسابقات لیگ برتر هندبال زنان ایران خوشحال نیستند، با این حال امیدواریم منابع مالی برای حمایت از تیم‌های ورزشی در سطح کشور، به دور از تبعیض و عادلانه تقسیم شود.
میرزاحسینی در پایان اظهار کرد: هدف‌پویان قم همچنین اعلام می‌کند جدایی بازیکنان این تیم به خواست و میل باشگاه بوده است و این باشگاه از تمامی بازیکنان خود، هم نفراتی که در گذشته عضو این تیم بوده‌اند و هم بازیکنان که در حال حاضر برای این تیم تلاش می‌کنند، تمام قد حمایت می‌کند و آنها را برای همیشه جزیی از خانواده خود می‌داند.

انتهای پیام / 136


کد مطلب: 55072

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/55072/خداحافظي-هدف-پويان-جوان-ليگ-برتر-هندبال-زنان

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir