کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

معاون استاندار قم اعلام کرد

تجاری سازی ایده‌های پژوهشی راه برون رفت از مشکلات

خبرگزاری فارس , 27 مهر 1396 ساعت 15:32

قم نیوز: معاون سياسي امنيتي استاندار قم مهم‌ترين راه حل برون رفت از مشكلات كشور را توجه به اقتصاد دانش بنيان وتوليد علم و فناوري و برنامه ريزي براي تجاري سازي ايده‌هاي پژوهشي دانست.



به گزارش قم نیوز احد جمالی معاون سیاسی امنیتی استانداری قم در جلسه کمیسیون دانشجویی و در جمع مسؤولان دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی استان، طی سخنانی دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی را مراکز اصلی تولید فکر و اندیشه و تربیت کننده نیروهای متعهد و متخصص وزمینه ساز تحقق تمدن درخشان توصیف کرد.
وی در بخش دیگری از سخنان خود ضمن تقدیر از برنامه ریزی به عمل آمده برای برگزاری اردوی راهیان نور و تشییع شهدای گمنام، فرهنگ ایثار و شهادت را از مولفه‌های مهم هویّت و حیات اجتماعی و سیاسی ایرانیان دانست و افزود: حفظ هویت ایران وابسته به پایبندی و احترام به این ارزش‌هاست.
جمالی آشنایی دانشجویان با فرهنگ ایثار و شهادت و ارزش‌های دفاع مقدس را ضروری خواند و بر لزوم تلاش در مسیر توسعه و ترویج این فرهنگ در محیط‌های دانشگاهی تاکید کرد.
معاون استاندار قم، تراز قم را ملی و جهانی توصیف و تصریح کرد: قم مجموعه‌ای از عالی‌ترین ظرفیت‌ها و نیروهای کلیدی را در خود جای داده بنابر این مسؤولان دانشگاه‌های استان باید با بهره گیری از این ظرفیت‌ها به دنبال تبدیل شدن استان به قطب صادرات علمی، فرهنگی و مذهبی باشند.
وی در ادامه مهم‌ترین راه حل برون رفت از مشکلات کشور را توجه به اقتصاد دانش بنیان وتولید علم و فناوری و برنامه ریزی برای تجاری سازی ایده‌های پژوهشی دانست.

انتهای پیام/136
 


کد مطلب: 55073

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/55073/تجاری-سازی-ایده-های-پژوهشی-راه-برون-رفت-مشکلات

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir