کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

سعید قاسمی در قم:

حرکت‌های آتش به اختیار با تعطیلی سازمان‌های رسمی باید توسعه یابد

اربعین نمادی از نتیجه‌بخشی پیام انقلاب است

خبرگزاری فارس , 28 مهر 1396 ساعت 6:01

قم نيوز: عضو جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی با تاکید بر اینکه نوع تفکر برخی از افراد اربعینی نیست، گفت: این تفکرات نمی‌تواند دغدغه‌ای برای اربعین داشته باشند، در شرایط کنونی که برخی از سازمان‌های رسمی تعطیل هستند به حکم رهبری باید حرکت‌های آتش به اختیار را توسعه دهیم.


به گزارش قم نيوز سعید قاسمی پنجشنبه شب در دومین همایش ملی هیأت‌های فعال در عرصه اربعین که در سالن همایش‌های غدیر مجتمع آموزشی و فرهنگی یاوران مهدی(عج) در حال برگزاری است، با اشاره به اینکه حماسه اربعین حسینی محصول انقلاب اسلامی است، اظهار کرد: اربعین کنونی نمادی از نتیجه‌بخشی گسترش پیام انقلاب اسلامی است.

وی با بیان اینکه داعش یک جریان دست نشانده استکبار است، اضافه کرد: برای قطع کردن زنجیره ارتباط ایران اسلامی با حزب‌الله و دیگر کشورهای اسلامی داعش را ایجاد کردند اما اکنون پیروزی ایران اسلامی در سوریه و عراق به خوبی قابل مشاهده است هر چند برای نگه داشتن خط کنونی نیروهای لازم در حوزه‌های مختلف حضور ندارد و اکنون برخی دیگر از کشورها به دنبال منافع اقتصادی و فرهنگی در سوریه هستند.

عضو جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: در اربعین حسینی باید فریاد مظلومیت شهدای مدافع حرم را سر دهیم و بعد از ایام صفر نیز این پیروزی بزرگ را جشن بگیریم چرا که برای رسیدن به این دستاوردها تلاش‌های بسیاری صورت گرفته است.

وی با تاکید بر اینکه نوع تفکر برخی از افراد اربعینی نیست، عنوان کرد: این تفکرات نمی‌تواند دغدغه‌ای برای اربعین داشته باشند، در شرایط کنونی که برخی از سازمان‌ها و نهادهای رسمی تعطیل هستند به حکم رهبر انقلاب اسلامی باید حرکت‌های آتش به اختیار را توسعه دهیم تا بتوانیم به نتایج فرهنگی برسیم.

قاسمی یادآور شد: ‌برخی از افراد نگاه گردشگری به سفر اربعین دارند به همین برخی از مباحث سطحی را مطرح می‌کنند و دغدغه جدی ندارند در حالی که ایران اسلامی به صورت پیوسته مورد توجه دشمنان است و مستکبران می‌خواهند از کوچک‌ترین ضعف ها برای ضربه زدن به نظام اسلامی استفاده کنند.

وی با اشاره به اینکه برخی از مجموعه‌های سازمان‌دهی شده به صورت مطلوبی به تقویت حماسه اربعین حسینی نگاه دارند، تصریح کرد: در اربعین امسال به همراه نیجریه‌ای‌ها برای شیخ زکزاکی، همراه مسلمانان دیگر کشورها برای واقعه درناک میانماری هایی که در آتش فرقه‌گرایی سوخته و به همراه یمنی‌ها که گرفتار خباثت آل‌سعود شده‌اند، ندای عدالت‌طلبی اسلام را سر می‌دهیم.

این فرمانده دوران دفاع مقدس با بیان اینکه قرن کنونی زمان غلبه حق بر باطل است، عنوان کرد: باید زیرساخت‌های مورد نیاز را فراهم سازیم تا بستر برپایی عدل در جهان اسلام فراهم شود.

انتهای پیام/137


کد مطلب: 55079

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/55079/حرکت-های-آتش-اختیار-تعطیلی-سازمان-های-رسمی-باید-توسعه-یابد

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir