يکشنبه ۲۱ اسفند ۱۳۹۰ ساعت ۱۶:۳۷
کد مطلب : 5508
در تالار قدس مصلی قم برگزار می شود؛

استقبال چشمگیر مردم از اجرای تئاتر ماه معصوم در قم

قم نيوز : قم نیوز: كوروش زارعی از استقبال چشمگیر و قابل توجه مردم از اجرای این تئاتر خبر داد.
استقبال چشمگیر مردم از اجرای تئاتر ماه معصوم در قم
به گزارش قم نیوز، كوروش زارعی روز یك شنبه افزود: اجرای این نمایش از ۱۳ اسفندماه امسال در تالار قدس مصلی قم به روی صحنه رفت و تاكنون اجرای آن ادامه دارد.

وی با اشاره به استقبال چشمگیر و قابل توجه مردم از اجرای این تئاتر گفت: اجرای عمومی تئاتر ماه معصوم تا ۲۳ اسفندماه امسال ادامه خواهد داشت.

وی یادآور شد: هر شب به طور متوسط ۲۵۰ تا ۳۰۰ نفر از این نمایش دیدن كردند كه حتی برخی از تماشاگران جایی برای نشستن در سالن نداشتند.

زارعی تصریح كرد: این نمایش به نویسندگی "سیدحسین فدایی حسین" و حمایت حوزه هنری استان قم آماده شده است.

زارعی موضوع این تئاتر را در مورد حضرت معصومه (س) ذكر كرد و افزود: داستان این نمایش از قصه ای امروزی شروع می شود كه با آن وارد تاریخ و زمانی می شویم كه امام رضا (ع) در نامه ای خواستار آمدن حضرت معصومه (س) به طوس شدند.

وی ادامه داد: مامون نیز نقشه ای از حاكم ساوه می خواهد تا مانع ورود حضرت معصومه (س) به شهر قم به عنوان شهر شیعیان شود كه در نهایت حضرت را مسموم می كنند.

زارعی خاطر نشان كرد: انوش معظمی، محمدرضا آزاد، وفا طرفه، امیر بیطرفان، جواد پیروزی، جواد زرنوش و آمنه حسینی از جمله نقش آفرینان این نمایش مذهبی هستند.

وی یادآور شد: تئاتر ماه معصوم دو سال پیاپی در استان قم به روی صحنه می رود و و از سال آینده نیز اجرای عمومی آن در دیگر شهرها و استان های كشور مدنظر قرار گرفته است.

وی تاكید كرد: همچنین نمایش جدیدی با عنوان "تا اشكستان" با موضوع داستان مباهله و حضرت فاطمه (س) در دست تحقیق و نگارش است تا بتوان آن را برای ایام فاطمیه سال آینده به روی صحنه برد.

اجرای عمومی نمایش ماه معصوم تا ۲۳ اسفندماه امسال در تالار قدس مصلی قم ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/۱۱۰
https://qomnews.ir/vdcj.yeifuqeiosfzu.html
نام شما
آدرس ايميل شما