کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

جمعه 28 مهر ماه صورت مي‌گيرد

سفر آسيايي ملي‌پوش بسكتبال با ويلچر قم به پكن

خبرگزاری فارس , 28 مهر 1396 ساعت 9:01

قم نیوز: رئيس هیأت‌‌ ورزش‌هاي جانبازان و معلولين استان قم از اعزام ملي‌پوش بسكتبال با ويلچر قم به مسابقات آسيايي 2017 و انتخابي جام جهاني خبر داد.


به گزارش قم ینوز محمد پیروزمنش امروز اظهار کرد: از سوی کادر فنی تیم ملی بسکتبال با ویلچر ایران نام محمد محمدنژاد ملی‌پوش تیم باشگاهی ایثار قم در ترکیب نهایی تیم اعزامی به رقابت‌های 2017 قهرمانی آسیا و اقیانوسیه قرار گرفت.

وی با بیان اینکه تیم‌های ملی مردان و بانوان ایران روز جمعه 28 مهر ماه راهی رقابت‌های بسکتبال با ویلچر قهرمانی آسیا و اقیانوسیه می‌شوند، اضافه کرد: محمدنژاد به عنوان نماینده ورزش جانبازان و معلولین قم سابقه حضور در رقابت‌های آسیایی، جهانی و پارالمپیک را دارد و از تجربیات بالایی برخوردار است.

رئیس هیأت‌‌ ورزش‌های جانبازان و معلولین استان قم افزود: محمدنژاد از سال 2013 که در ترکیب تیم ملی ایران به بازی‌های پاراآسیایی جوانان در مالزی اعزام شد و طلای این مسابقات را کسب کرد، سپس به رقابت‌های جهانی ترکیه در همان سال اعزام شد.

وی خاطرنشان کرد: این بازیکن نخستین بار ورزش بسکتبال با ویلچر قم را در رویداد مهمی همچون بازی‌های پارالمپیک 2016 ریودوژانیرو برزیل صاحب نماینده کرد و با تیم ملی ایران به مقام دهم دست یافت، اکنون نیز به واسطه توان بالای فنی خود عضو تیم اعزامی به مسابقات آسیا و اقیانوسیه است.

پیروزمنش عنوان کرد: مسابقات بسکتبال با ویلچر 2017 قهرمانی آسیا و اقیانوسیه از اول تا ششم آبان ماه در شرق آسیا به میزبانی شهر پکن برگزار خواهد شد و ملی‌پوشان کشورمان روز جمعه ۲۸ مهر ماه تهران را برای حضور در این مسابقات ترک می‌کنند.

وی در پایان اظهار کرد: این دوره از رقابت‌ها که جنبه انتخابی نیز دارد با حضور تعداد ۱۴ تیم از کشورهای مختلف آسیایی در بخش مردان و چهار تیم در قسمت بانوان به انجام می‌رسد و تیم‌های برتر سهمیه مسابقات جهانی 2018 آلمان را کسب خواهند کرد.

انتهای پیام / 137


کد مطلب: 55082

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/55082/سفر-آسيايي-ملي-پوش-بسكتبال-ويلچر-قم-پكن

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir