جمعه ۲۸ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۰۱
کد مطلب : 55082
منبع : خبرگزاری فارس
جمعه 28 مهر ماه صورت مي‌گيرد

سفر آسيايي ملي‌پوش بسكتبال با ويلچر قم به پكن

قم نيوز : قم نیوز: رئيس هیأت‌‌ ورزش‌هاي جانبازان و معلولين استان قم از اعزام ملي‌پوش بسكتبال با ويلچر قم به مسابقات آسيايي 2017 و انتخابي جام جهاني خبر داد.
سفر آسيايي ملي‌پوش بسكتبال با ويلچر قم به پكن
سفر آسيايي ملي‌پوش بسكتبال با ويلچر قم به پكن
به گزارش قم ینوز محمد پیروزمنش امروز اظهار کرد: از سوی کادر فنی تیم ملی بسکتبال با ویلچر ایران نام محمد محمدنژاد ملی‌پوش تیم باشگاهی ایثار قم در ترکیب نهایی تیم اعزامی به رقابت‌های 2017 قهرمانی آسیا و اقیانوسیه قرار گرفت.

وی با بیان اینکه تیم‌های ملی مردان و بانوان ایران روز جمعه 28 مهر ماه راهی رقابت‌های بسکتبال با ویلچر قهرمانی آسیا و اقیانوسیه می‌شوند، اضافه کرد: محمدنژاد به عنوان نماینده ورزش جانبازان و معلولین قم سابقه حضور در رقابت‌های آسیایی، جهانی و پارالمپیک را دارد و از تجربیات بالایی برخوردار است.

رئیس هیأت‌‌ ورزش‌های جانبازان و معلولین استان قم افزود: محمدنژاد از سال 2013 که در ترکیب تیم ملی ایران به بازی‌های پاراآسیایی جوانان در مالزی اعزام شد و طلای این مسابقات را کسب کرد، سپس به رقابت‌های جهانی ترکیه در همان سال اعزام شد.

وی خاطرنشان کرد: این بازیکن نخستین بار ورزش بسکتبال با ویلچر قم را در رویداد مهمی همچون بازی‌های پارالمپیک 2016 ریودوژانیرو برزیل صاحب نماینده کرد و با تیم ملی ایران به مقام دهم دست یافت، اکنون نیز به واسطه توان بالای فنی خود عضو تیم اعزامی به مسابقات آسیا و اقیانوسیه است.

پیروزمنش عنوان کرد: مسابقات بسکتبال با ویلچر 2017 قهرمانی آسیا و اقیانوسیه از اول تا ششم آبان ماه در شرق آسیا به میزبانی شهر پکن برگزار خواهد شد و ملی‌پوشان کشورمان روز جمعه ۲۸ مهر ماه تهران را برای حضور در این مسابقات ترک می‌کنند.

وی در پایان اظهار کرد: این دوره از رقابت‌ها که جنبه انتخابی نیز دارد با حضور تعداد ۱۴ تیم از کشورهای مختلف آسیایی در بخش مردان و چهار تیم در قسمت بانوان به انجام می‌رسد و تیم‌های برتر سهمیه مسابقات جهانی 2018 آلمان را کسب خواهند کرد.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcj8yei.uqeiozsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما