کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

امام جمعه قم:

سپاه پاسداران خواب را از چشمان آمریکایی‌ها ربوده است

خبرگزاری مهر , 28 مهر 1396 ساعت 13:35

قم نیوز: امام جمعه قم گفت: سرداران سپاه پاسداران در منطقه خاورمیانه، خواب را از چشمان آمریکایی‌ها ربوده‌اند و همین دلیل عصبانیت آن‌ها است.


به گزارش قم نیوز آیت الله سید محمد سعیدی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه قم که در مصلای قدس برگزار شد در سخنانی به سالگرد افشاگری امام خمینی(ره) در خصوص قانون کاپیتولاسیون اشاره کرد و اظهار داشت: نگاه آمریکا از ابتدا به همه کشورها از جمله ایران نگاه ارباب و رعیتی بوده است و ایستادگی امام راحل در برابر قانون کاپیتولاسیون جواب دندان شکنی به آمریکایی‌ها بود.

تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س) اظهار داشت: حمله این روزهای آمریکا به ملت ایران و سپاه پاسداران به دلیل عصبانیت آنان از نظام جمهوری اسلامی ایران است و امروز ملت ایران در منطقه سربلند است.

وی ادامه داد: آمریکا از ابتدا تا کنون خوی استکباری خود را داشته و همواره نشان داده است و از طرفی توهم ابرقدرتی نیز دارد که ملت ایران به برکت رهبری‌های امام راحل و همراهی مردم توانست نظام ستم‌شاهی را در کشور ریشه‌کن کند و شعار نه شرقی و نه غربی را سر دهد که از همان زمان دشمنی آمریکایی‌ها آغاز شد و خواب آمریکایی‌ها از این شعار استقلال طلبی ملت ایران همچنان آشفته است و از آن زمان تاکنون همواره تلاش کردند توطئه‌هایی علیه ملت ایران انجام دهند.

آیت الله سعیدی ادامه داد: این روزها شاهد ادبیات قلدر مآبانه رئیس‌جمهور آمریکا هستیم که نباید عده‌ای در داخل کشور به خود بلرزند و بگویند که به او چیزی بدهیم تا سر جای بنشیند.

دست چدنی آمریکا را پشت دست مخملی اروپا باید دید

وی در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت: دست چدنی آمریکا را پشت دست مخملی اروپا باید دید و مسئولان کشور باید با توکل به خداوند به رژیم جنایتکار آمریکا و ترامپ بگویند که ایران اسلامی دیوانه‌تر از تو را سر جایش نشانده و تو را هم سر جایت می‌نشاند.

امام جمعه قم با بیان اینکه رئیس جمهور آمریکا این روزها علیه سپاه پاسداران موضع می‌گیرد، افزود: سرداران سپاه پاسداران در منطقه خاورمیانه، خواب را از چشمان آمریکایی‌ها ربوده‌اند و حضور فعالی دارند و این منطقه را از دست آن‌ها بیرون آورده‌اند و سپاه پاسداران با قدرت الهی و فرماندهی رهبر معظم انقلاب با عزمی راسخ در برابر فاسدان و مفسدان در منطقه ایستاده و همه نقشه‌های آن‌ها را نقش بر آب می‌کند.

شهادت حاج آقا مصطفی تحولی در روند انقلاب ایجاد کرد

آیت الله سعیدی در ادامه با اشاره به اول آبان‌ماه سالروز شهادت حاج آقا مصطفی خمینی، اظهار داشت: این شهید بزرگوار در حرم امام علی علیه السلام مدفون است و شهادت این فرزند برومند امام راحل تحویلی در روند ایجاد انقلاب اسلامی ایجاد کرد که بیت امام راحل نیز می‌بایست پاسدار حرمت حریم امام باشد.


انتهای پیام / 137


کد مطلب: 55087

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/55087/سپاه-پاسداران-خواب-چشمان-آمریکایی-ها-ربوده

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir