جمعه ۲۸ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۰۱
کد مطلب : 55089
منبع : خبرگزاری فارس

گلايه بانوي مدال‌آور قم از ناداوري در تكواندو زنان ايران

قم نيوز : قم نیوز: بانوي مدال‌آور تكواندو استان قم از ناداوري و بي‌عدالتي در قضاوت پيكارهاي تكواندو قهرماني زنان ايران به شدت گلايه كرد.
گلايه بانوي مدال‌آور قم از ناداوري در تكواندو زنان ايران
گلايه بانوي مدال‌آور قم از ناداوري در تكواندو زنان ايران
به گزارش قم نیوز فرناز امینی امروز اظهار کرد: رقابت‌های تکواندو قهرمانی بانوان ایران از نظر کمی و کیفی سطح بالایی داشت و تقریبا تمام چهره‌های مطرح و مدال‌آور استان‌های مختلف برای کسب عناوین برتر این دوره با آمادگی گام به میدان رقابت گذاشته بودند.

وی که موفق به کسب مقام سوم و نشان برنز وزن منهای 49 کیلوگرم مسابقات جوانان و بزرگسالان کشور شد، اضافه کرد: در مرحله نخست این رقابت‌ها با قرعه استراحت مواجه شدم و در نخستین رقابت خود از مرحهل دوم رویا مولایی تکواندوکار ایلام را با نتیجه ۱۲ بر پنج شکست دادم، در حالی که مولایی دارنده رتبه سوم قهرمانی کشور و دانشجویان کشور بود و شکست دادن وی کار آسانی نبود.

دارنده مدال برنز مسابقات سال 1396 تکواندو زنان ایران افزود: مبارزه بعدی من با فرنگیس نوروزیان از مازندران بود که این مسابقه را با نتیجه ۱۰ بر ۴ پیروز شدم اما در رقابت مرحله چهارم با کیانا اخوان ملی‌پوش البرز که مقام‌های مختلفی دارد مبارزه کردم که متاسفانه با ناداوری و بی‌عدالتی در قضاوت از سوی ناظر زمین از فینال محروم شدم.

وی عنوان کرد: در این مسابقه دو ضربه مسلم صورت من نادیده گرفته شد که ۶ امتیاز برای من به همراه داشت، ضمن اینکه از بیرون میدان مسابقه نیز فشار وارد می‌کردند که تکواندوکار البرز بازنده نشود، به همین دلیل ۶ امتیاز من با ناداوری از دست رفت و با دو اخطار نتیجه را ۲ بر ۱ واگذار کردم.

امینی خاطرنشان کرد: امیدوارم با کسب مقام سوم و مدال برنز رقابت‌های قهرمانی کشور بخش کوچکی از زحمات اساتیدم پرتلاش خود نظیر استاد حجتی  و استاد یقینی و همچنین دیگر عزیزیانی که برای من زحمت کشیده و حمایتم کردند را جبران کرده باشم.

انتهای پیام /  137
https://qomnews.ir/vdcgyz9n.ak9n74prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما