يکشنبه ۲۱ اسفند ۱۳۹۰ ساعت ۱۶:۳۷
کد مطلب : 5509
از 23 اسفندماه انجام می شود؛

اجرای مرحله دهم طرح والعادیات

قم نيوز : قم نیوز: رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قم از اجرای مرحله دهم طرح والعادیات خبر داد.
اجرای مرحله دهم طرح والعادیات
به گزارش قم نیوز، سرهنگ منوچهر طالبی ظهر امروز اظهار داشت: از آنجا که در 9 مرحله قبل طرح والعادیات نتایج خوبی بدست آوردیم و مردم نیز همکاری خوبی داشتند، مرحله دهم آن نیز از 23 اسفند ماه به اجرا در می آید.

وی افزود: این طرح با هدف جمع آوری معتادین کارتن خواب، مبتلایان به ایدز و هپاتیت و معتادین ولگرد انجام می شود.

رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قم اذعان داشت: پس از دستگیری، این افراد به کمپ های اجباری ترک اعتیاد منتقل می شوند و حداقل تا پایان اردیبهشت ماه از آن ها نگهداری می شود.

وی گفت: این طرح تا بعد از تعطیلات نوروز نیز ادامه خواهد داشت.

طالبی خاطرنشان کرد: به علت زیارتی بودن و چند راهه بودن شهر مقدس قم شرایط برای آمدن معتادان به قم فراهم است؛ لذا افراد سرگردان با سوءاستفاده از این موقعیت به این شهر آمده و با اخاذی و سرقت اقدام به تهیه مواد مخدر می کنند.

وی عنوان کرد: با اقدامات گسترده انتظامی و همکاری نیروی قضایی در استان قم قاچاقچیان مواد مخدر دیگر جرات تحویل مواد در قم را ندارند و بیشتر در شهر‌های تهران، کاشان و دلیجان تحویل مواد انجام می‌شود.

رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قم تصریح کرد:‌ در استان قم با همکاری سیستم قضایی با متخلفین مواد مخدر به شدت  برخورد می شود و به قاچاقچیان کلان مواد مخدر به هیچ عنوان مرخصی داده نمی‌شود؛ به همین دلیل قاچاقچیان مواد مخدر دیگر جرات تحویل مواد در قم را ندارند و بیشتر در شهر‌های تهران، کاشان و دلیجان تحویل مواد انجام می‌شود.

انتهای پیام/105
https://qomnews.ir/vdca.wnmk49nmo5k14.html
نام شما
آدرس ايميل شما