جمعه ۲۸ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۰۰
کد مطلب : 55091
منبع : خبرگزاری فارس
رئیس اداره مراقبت در برابر آسیب‌های اجتماعی اداره‌كل آموزش و پرورش استان قم:

5300 نفر زيرپوشش طرح مدارس عاري از خطر قرار گرفتند

قم نيوز : قم نیوز: رئیس اداره مراقبت در برابر آسیب‌های اجتماعی اداره‌كل آموزش و پرورش استان قم گفت: طرح مدارس عاري از خطر در 89 آموزشگاه دوره متوسطه دوم برگزار شد كه بالغ بر 5 هزار و 300 نفر دانش‌آموز آموزش‌هاي لازم را دريافت كردند.
5300 نفر زيرپوشش طرح مدارس عاري از خطر قرار گرفتند
5300 نفر زيرپوشش طرح مدارس عاري از خطر قرار گرفتند
به گزارش قم نیوز علیرضا مظاهری امروز با اشاره به ارائه مهارت‌های مقابله با رفتارهای پرخطر اظهار کرد: در این بخش 95 آموزشگاه زیر پوشش قرار گرفتند.

وی خاطرنشان کرد: طرح مدارس عاری از خطر در 89 آموزشگاه دوره متوسطه دوم برگزار شد و بالغ بر  5 هزار و 300 نفر دانش‌آموز آموزش‌های لازم را دریافت کردند که به عنوان سفیران پیشگیری در مدارس فعالیت داشتند.

رئیس اداره مراقبت در برابر آسیب‌های اجتماعی اداره‌کل آموزش و پرورش استان قم با بیان اینکه این اعتقاد وجود دارد که آموزش همسالان در دوره نوجوانی کمک شایانی در کاهش رفتارهای پرخطر در دانش‌آموزان دوره متوسطه دوم دارد گفت: به این دلیل از این دانش‌آموزان به عنوان سفیران پیشگیری کمک دریافت شده تا آموزش همسالان را داشته باشند.

وی عنوان کرد: محور دیگری که آموزش و پرورش دنبال می‌کند بحث گسترش نهضت پیشگیری است که مهمترین حوزه آن برگزاری جشنواره نوجوان سالم و ابتکارات است.

مظاهری با اشاره به ویژگی‌های جشنواره نوجوان سالم گفت: این جشنواره در قالب عکس، فیلم، مقاله، نقاشی، ایده‌پردازی، انیمیشن، نرم‌افزار و چند رسانه برگزار می‌شود که دانش‌آموزان سه دوره ابتدایی، متوسطه اول و دوم را شامل می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: جشنواره نوجوان سالم در دوره ابتدایی تنها دارای رشته‌های انشا و نقاشی است ولی دوره‌های متوسطه اول و دوم همه بندها و رشته‌های جشنواره را دربرمی‌گیرد.

رئیس اداره مراقبت در برابر آسیب‌های اجتماعی اداره‌کل آموزش و پرورش استان قم عنوان کرد: نمایشگاه سیار پیشگیری در مدارس متوسطه اول و دوم در قالب بیش از 200 مدرسه برپا شد تا دانش‌آموزان بتوانند اطلاعات خوبی در این حوزه کسب کنند.

وی با بیان اینکه یک سری آلبوم‌های پیشگیرانه حاوی پیام‌های پیشگیرانه متناسب با سن دانش‌آموزان در اختیار مدارس قرار گرفت گفت: مدارس به مناسبت‌های مختلف این نمایشگاه‌ها را در سالن‌های تعیین شده برپا می‌کنند.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcjvyei.uqeihzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما