جمعه ۲۸ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۰۱
کد مطلب : 55094
منبع : خبرگزاری فارس

آبادگران قم ناتوان در بردن و گلزني

قم نيوز : قم نیوز: تيم فوتبال آبادگران قم ششمين مسابقه خود در فصل جاري رقابت‌هاي ليگ آزادگان را با ناكامي و در حسرت پيروزي پشت‌سر گذاشت.
آبادگران قم ناتوان در بردن و گلزني
آبادگران قم ناتوان در بردن و گلزني
به گزارش قم نیوز رقابت‌های فصل 97 – 1396 فوتبال باشگاه‌های کشور جام آزادگان هفته هفتم مرحله گروهی خود را در حالی پشت‌سر گذاشت که تیم آبادگران نماینده قم در این مسابقات در دیداری حساس میزبان تیم فوتبال پاس همدان بود و باز هم بدون برد میدان را ترک کرد.

آبادگران قم که از پنج بازی قبل از این دیدار هیچ بردی در کارنامه نداشت برابر پاس همدان هم موفق به کسب پیروزی نشد تا همچنان در حسرت پیروزی و زدن نخستین گل خود در این فصل بماند و در جایگاه دهم جدول رده‌بندی 11 تیمی گروه سوم لیگ دسته دوم جام آزادگان جزو کاندیداهای سقوط باشد.

تیم کیمیا فرآیند قم در بازی با پاس همدان از محمدرضا وفایی، رامین اسماعیلی‌اصل، سیدحسن جعفری، مهدی محمدزاده،  علیرضا عظیمی چتایی، حامد امانی، ایمان شه‌ماری، امیر قلی‌زاده، شایان جعفری، فرشاد حسین‌زاده و نوید خوش‌هوا استفاده کرد و در ششمین بازی خود همچنان در گلزنی و کسب پیروزی ناکام است.

در جدول رده‌بندی گروه سوم لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه‌های کشور جام آزادگان تا پایان هفته هفتم تیم نفت امیدیه با کسب 16 امتیاز صدرنشین است، پالایش نفت آبادان و شهرداری فومن با کسب 14 امتیاز رده‌های دوم و سوم را در تعقیب تیم نخست جدول در اختیار دارند.

تیم‌های 10 امتیازی خیبر خرم‌آباد و بعثت کرمانشاه در مکان‌های چهارم و پنجم هستند، تیم هشت امتیازی پاس همدان رتبه ششم را در اختیار دارد، شهرداری همدان و شهرداری بم با 6 امتیاز هفتم و هشتم هستند و تیم پنج امتیازی خوشه‌طلایی ساوه در مکان نهم ایستاده است.

تیم فوتبال کیمیا فرآیند قم که تا پایان هفته هفتم در 6 مسابقه به میدان رفته بدون کسب پیروزی، سه تساوی و سه باخت در کارنامه دارد و در حالی که در این بازی‌ها هنوز هیچ گلی نزده و هفت گل خورده در کارنامه دارد، با سه امتیاز در مکان دهم جدول رده‌بندی جای گرفته و گیتی‌پسند اصفهان با دو امتیاز در رده یازدهم جدول است.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcc0xqp.2bqpo8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما