کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

امروز در لیگ آزادگان رقم خورد

چهارمین شکست سهيل قم مقابل بهمن سبز البرز / قمی‌ها در قعر جدول

خبرگزاری فارس , 29 مهر 1396 ساعت 3:01

قم نیوز: تيم فوتسال اميد سهيل ماندگار قم چهارمین شکست خود را در مسابقات فصل جاری ليگ آزادگان برابر تیم بهمن سبز هشتگرد البرز پذیرفت.


به گزارش قم نیوز نماینده فوتبال قم که در بین 11 تیم حاضر در گروه دوم از مرحله مقدماتی رقابت‌های لیگ آزادگان رتبه دهم را تا پایان هفته ششم در اختیار داشت، در هفته هفتم این بازی‌ها نیز روی نوار ناکامی گام برداشت و به یک باخت دیگر تن داد.

نماینده فوتبال قم که از هفته آغازین این بازی‌ها هنوز موفق به کسب پیروزی در مقابل حریفان خود نشده با امید به رسیدن به نخستین برد سه امتیازی این فصل امروز برابر تیم بهمن سبز هشتگرد البرز صف‌آرایی کرد و در دیداری که دو گل در آن به ثمر رسید با نتیجه دو بر صفر شکست خورد.

امید سهیل ماندگار قم در مسابقات فصل 97 – 1396 مسابقات لیگ دسته سوم فوتبال باشگاه‌های کشور جام آزادگان که در پنج گروه 11 تیمی به شکل دوره‌ای به انجام می‌رسد، با احتساب یک هفته استراحت، تا پایان هفته هفتم در 6 بازی به میدان رفته و دو تساوی و چهار باخت در کارنامه دارد.

نماینده فوتبال قم که تیمی تشکیل شده از فوتبالیست‌های بومی و غیر بومی است، تا پایان هفته ششم این بازی‌ها هنوز هیچ بردی در کارنامه ندارد و در 6 بازی هفت گل به ثمر رسانده ولی 14 گل از حریفان خود دریافت کرده و دارای تفاضل گل منفی هفت است و هیچ امیدی به صعود از مرحله گروهی ندارد.

امید سهیل ماندگار قم در هفته نخست رقابت‌ها در قم به تیم مقاومت دو بر یک باخت، در هفته دوم در نخستین مسابقه خارج از خانه خود برابر ستاره این شهر به تساوی دو بر دو رسید، در هفته سوم استراحت کرد، در هفته چهارم در قم برابر ساحل اورنگ چالوس دو بر یک شکست خورد.

در مسابقه هفته پنجم مرحله مقدماتی لیگ دسته فوتبال باشگاه‌های کشور جام آزادگان در خارج از خانه برابر فولاد ویژه ماهان اصفهان یک بر یک مساوی کرد و در هفته ششم این مسابقات مقابل تیم امید حسن‌آباد با نتیجه دور از انتظار 6 بر دو به امید حسن‌آباد باخت و با شکست دو بر صفر در هفته هفتم به بهمن سبز هشتگرد البرز در مکان دهم جدول گروه دوم باقی مانده است.

انتهای پیام /137


کد مطلب: 55101

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/55101/چهارمین-شکست-سهيل-قم-مقابل-بهمن-سبز-البرز-قمی-ها-قعر-جدول

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir