کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مدير كل ورزش و جوانان استان قم خبر داد

بهره‌برداري از 4 پروژه ورزشي قم در هفته تربيت‌بدني و ورزش

خبرگزاری فارس , 29 مهر 1396 ساعت 9:45

قم نیوز: مدير كل ورزش و جوانان استان قم از افتتاح پروژه‌های ورزشی اين اداره كل در هفته تربیت‌بدنی و ورزش با حضور مسوولان ارشد استان و وزارت ورزش و جوانان خبر داد.



به گزارش قم نیوز حسن عابدی در قم، اظهار کرد: در گرامیداشت هفته تربیت‌بدنی و ورزش برنامه‌های متنوعی در پیش داریم که در موضوعات فرهنگی، همگانی، قهرمانی، آموزشی و عمرانی برنامه‌ریزی شده و از 26 مهر تا دوم آبان ماه اجرا خواهند شد.
وی با اشاره به برنامه‌ریزی این اداره کل برای بهره‌برداری از سه مکان ورزشی جدید، ابراز کرد: زورخانه پوریای ولی در مجموعه ورزشی جواد الائمه منطقه نیروگاه، سالن ورزشی صبا در منطقه انسجام، زمین چمن مصنوعی روستای خورآباد بخش کهک و زمین روباز ساحلی در مجموعه ورزشی شهدای مدافع حرم واقع در منطقه پردیسان قم در این هفته مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرند.
مدیر کل ورزش و جوانان استان قم با اشاره به زورخانه پوریای ولی قم، اضافه کرد: ساخت سالن ویژه ورزش‌های پهلوانی در سال 1391 آغاز شد ولی در میانه راه، مراحل تکمیل آن با کمبود بودجه مواجه شد تا اینکه سرانجام با صرف اعتباری بالغ بر یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان آماده شد و این هفته افتتاح می‌شود.
وی سپس به سالن ورزشی صبا اشاره و عنوان کرد: این سالن ورزشی از طریق اجرای ماده 27 قانون الحاق برای تکمیل و بهره‌برداری به بخش خصوصی واگذار شد و بعد از صرف اعتباری بالغ بر 460 میلیون تومان اکنون آماده بهره‌برداری و استفاده علاقمندان به ورزش است.
عابدی سپس به زمین ورزش‌های ساحلی واقع در مجموعه ورزشی شهدای مدافع حرم منطقه پردیسان اشاره و ابراز کرد: این مجموعه ورزشی در حال حاضر دارای دو سالن سرپوشیده مجهز، زمین چمن مصنوعی، زمین تنیس و چند زمین روباز ورزشی است و در این هفته از زمین ساحلی آن نیز که با اعتباری بالغ بر ۲۶۰ میلیون تومان آماده بهره‌برداری شده رونمایی خواهیم کرد تا علاقمندان به ورزش در رشته‌های ساحلی فوتبال، هندبال، کشتی، والیبال، کبدی و دیگر رشته‌ها که قابلیت ساحلی دارند از آن استفاده کنند.
وی به چهارمین طرح مورد بهره‌برداری این اداره کل در هفته تربیت‌بدنی و ورزش نیز اشاره و عنوان کرد: زمین چمن مصنوعی روستای خورآباد بخش کهک دیگر طرحی است که برای آن ۱۹۵ میلیون تومان هزینه شده و با تجهیز به امکانات مجهز آماده خدمات رسانی به روستائیان عزیز علاقمند به ورزش است.
انتهای پیام / 136
 


کد مطلب: 55111

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/55111/بهره-برداري-4-پروژه-ورزشي-قم-هفته-تربيت-بدني-ورزش

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir