?>?> قم نیوز - تغییر استراتژی جریان رادیکال اصلاح طلب در مواجهه با «غلامی» - نسخه قابل چاپ

کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

وقتی پرچم سفید بلند می‌شود

تغییر استراتژی جریان رادیکال اصلاح طلب در مواجهه با «غلامی»

خبرنامه دانشجویان ایران , 29 مهر 1396 ساعت 12:45

قم نیوز: در حالی که به نظر می‌رسد طی یکی دو روز آینده، گزینه مورد نظر دولت برای تصدی وزارت پر حاشیه‌ی علوم، برای گرفتن رای اعتماد نمایندگان ملت به مجلس معرفی شود، تغییر موضع جالب جریان رادیکال اصلاح طلبان، در واکنش به قطعی شدن این گزینه، جالب به نظر می‌رسد.



به گزارش قم نیوز در حالی که جریان رسانه ای طیف رادیکال اصلاح طلب طی روزهای گذشته با به راه انداختن موج هتاکی و ایجاد کمپین‌های توئیتری (#دانشگاه_تنهاست) و فعالیت های گسترده در شبکه های اجتماعی علیه منصور غلامی که به نظر میرسد یکی از گزینه های قطعی رئیس جمهور برای تصدی وزارت علوم است، پس از  ناموفق بودن در تغییر نظر حسن روحانی، چهره‌های سیاسی این جریان دست به تغییر استراتژی قابل تاملی زدند.
محمود صادقی از نمایندگان اصلاح طلب و  چهره‌های رسانه ای این جریان اخیر در پستی از  جلسه ای با غلامی خبر داده و نوشته است: "پاسخ‌های غلامی مستدل، منصفانه و متقاعد کننده بود". جالب اینکه  یکی از سایت‌های منتسب به این جریان که طی روزهای گذشته هجمه زیادی علیه رئیس دانشگاه بوعلی سینا به راه انداخته است، امروز در مصاحبه ای با صادقی این تغییر استراتژیک را تکمیل کرد و در بخشی هایی از مصاحبه، غلامی را یک فرد " نقدپذیر"، "موفق در دولت خاتمی" و " ایده آل" معرفی می کند.

نشان "پرچم سفید" صادقی، قطعا حاوی تصمیم های جدید در بدنه فکری جریان رادیکال اصلاح طلب است، جریانی که به نظر می‌رسد با قطعی شدن این گزینه و وضعیت "ناامید" فراکسیون امید به دنبال مواهب غلامی در وزارت علوم هستند.
تصمیمی که در حاشیه، هزینه زیادی را برای جریان دانشجویی «تجدیدنظر طلب» که باز هم فریب بازی جریانات سیاسی  را خورده اند، دارد.

انتهای پیام / 136


کد مطلب: 55120

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/55120/تغییر-استراتژی-جریان-رادیکال-اصلاح-طلب-مواجهه-غلامی

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir