شنبه ۲۹ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۳۰
کد مطلب : 55130
منبع : قم نیوز
عضو هیات رییسه مجلس تاکید کرد:

خدمت رسانی به مردم در سازمان تامین اجتماعی ارزش بالایی دارد/حمایت نمایندگان مجلس از مدیران خدمتگزار

قم نيوز : قم نیوز: عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی گفت: سازمان تامین اجتماعی خدمتگزار کارگران و خانواده های آنان بوده و کار در این سازمان از ارزش بالایی برخوردار است.
خدمت رسانی به مردم در سازمان تامین اجتماعی ارزش بالایی دارد/حمایت نمایندگان مجلس از مدیران خدمتگزار
به گزارش قم نیوز احمد امیرآبادی فراهانی در دیدار مدیرکل و مسئولان شعب تامین اجتماعی استان با تقدیر از اقدامات انجام شده در مجموعه تامین اجتماعی قم تصریح کرد:اغلب مخاطبان سازمان تامین اجتماعی بخش آسیب پذیر و کارگر جامعه است و خدمت به این عزیزان افتخار و ارزش بالای معنوی دارد.

وی با بیان این که قم از جایگاه بین المللی برخوردار است اظهار کرد:خدمت در این استان عشق می خواهد و مسئولان اجرایی که عهده دار منصب می شوند فقط به خدمت به مردم فکر کنند.

نماینده مردم قم در مجلس تاکید کرد:از تمام مدیرانی که تلاش خود را در جهت خدمت رسانی بی منت و صادقانه به مردم خوب قم کنند حمایت می کنیم.

امیرآبادی خاطرنشان ساخت:مدیران تامین اجتماعی در استان در تعامل با مجموعه وزارت کار و همچنین دستگاههای مرتبط باید به کمک بخش تولید بشتابند و مساعدت در جهت توسعه اشتغال پایدار اولویت کاری آنان باشد.

عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی افزایش مراکز ملکی درمانی و شعب تامین اجتماعی در قم را خواسته 752 هزار بیمه شده تامین اجتماعی از مدیران ارشد این سازمان عنوان کرد و افزود:خدمات رسانی در استان قم با تردد سالانه بیش از 23 میلیون زائر ، نگاه ملی را می طلبد و مدیران ارشد سازمان تامین اجتماعی نسبت به این موضوع تدبیری بیاندیشند.

در ابتدای این دیدار مدیرکل تامین اجتماعی قم فرصت خدمتگزاری در قم را ارزشمند توصیف کرد و گفت:خدمت به مردم قم در کنار آستان کریمه اهل بیت ع و مراجع عظام تقلید یک موهبت الهی به مسئولان استان است.

علی اصغر دادخواه افزود:تامین اجتماعی قم با داشتن 752 هزار بیمه شده در حدود 58 درصد جمعیت استان را زیرپوشش دارد و خدمات مختلف بیمه ای و درمانی ارائه می کند.

وی ضریب پشتیبانی بیمه ای در استان قم را شش و هفت دهم اعلام و تاکید کرد:اولویت کاری سازمان تامین اجتماعی بر کمک به توسعه اشتغال پایدار در استان قم متمرکز خواهد شد.

وی ایجاد و توسعه خدمات الکترونیک در مجموعه سازمان تامین اجتماعی در دولت تدبیر و امید را مهم ارزیابی و تاکید کرد: با حمایت و تدبیر دکترنوربخش، سازمان تامین اجتماعی توانست سازمانی پیش رو در تحقق دولت الکترونیک و ارائه خدمات الکترونیک باشد.

مدیرکل تامین اجتماعی قم گفت: سازمان تامین اجتماعی تاکنون بیش از 12 خدمت الکترونیک در مجموعه بیمه و درمان ارائه نموده که علاوه بر کاهش روزانه هزاران سفر درون شهری بیمه شدگان،کارفرمایان و مستمری بگیران، سهم بزرگی در کاهش آلودگی هوا داشته است.

دادخواه از نسخه الکترونیک ، بازرسی الکترونیک، پرونده الکترونیک و نامنویسی متمرکز به عنوان 4 طرح مهم الکترونیک در دست اجرای سازمان تامین اجتماعی در استان قم نام برد.

انتهای پیام / 136
https://qomnews.ir/vdcdzf0k.yt0ks6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما