شنبه ۲۹ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۴۵
کد مطلب : 55134
منبع : پایگاه اطلاع رسانی شهرداری قم

شهردار قم از شبکه ولایت بازدید کرد

قم نيوز : قم نیوز: دکتر سقائیان‌نژاد شهردار قم از شبکه جهانی ولایت بازدید کرد.
شهردار قم از شبکه ولایت بازدید کرد
شهردار قم از شبکه ولایت بازدید کرد
به گزارش قم نیوز دکتر سقائیان‌نژاد به همراه جمعی از مدیران و معاونین شهرداری با حضور در شبکه جهانی ولایت ضمن دیدار با مسوولان آن، از نزدیک در جریان فعالیت‌های این شبکه قرار گرفت.
شهردار قم در این بازدید بر ضرورت توسعه فعالیت‌های تبلیغاتی در راستای نشر معارف اهل بیت(ع) تاکید کرد و آمادگی مجموعه شهرداری برای هرگونه مشارکت اطلاع‌رسانی و تبلیغاتی را اعلام کرد.
وی گفت: با تمامی زحماتی که کشیده می‌شود دنیای استکبار اقدامات بسیار بیشتری انجام می‌دهد و باید شبکه‌هایی همچون ولایت بیش از پیش گسترش پیدا کند.
سقائیان‌نژاد وجود شبکه‌هایی همچون ولایت را به مثابه گلبول‌های سفید در بدن برای نظام اسلامی خواند و افزود: امیدواریم روز به روز در ابعاد مختلف فعالیت‌های شبکه ولایت گسترش یابد.
وی با بیان اینکه شهرداری در چارچوب‌های قانونی آماده همکاری با مراکز علمی، تحقیقاتی و دینی است ادامه داد: شهرداری از نظر تشکیلاتی و برنامه‌ای انسجام بسیار خوبی پیدا کرده و در حوزه فرهنگی و تبلیغاتی آماده همکاری مشترک هستیم.
رئیس شبکه جهانی ولایت نیز با بیان اینکه بخش آفریقایی زبان این شبکه 12 کشور آفریقایی با جمعیتی بالغ بر 400 میلیون نفر را پوشش می‌دهد اظهار کرد: این کشورهای آفریقایی ظرفیتی بسیار ارزشمند برای تبلیغ معارف اهل بیت(ع) هستند.
وی با تاکید بر اینکه شبکه جهانی ولایت با تمام توان در حال نشر معارف اهل بیت(ع) است تصریح کرد: تمام فعالیت‌های بالغ بر هفت ساله این شبکه در ساختمانی کوچک و با فضایی اندک صورت می‌گیرد.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdchkznm.23nmxdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما