کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

بازدید شهردار قم از پارک‌موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس استان

پایگاه اطلاع رسانی شهرداری قم , 29 مهر 1396 ساعت 16:30

قم نیوز: شهردار قم از مراحل تکمیل پارک‌موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس استان بازدید کرد.


بازدید شهردار قم از پارک‌موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس استان

شهردار قم از مراحل تکمیل پارک‌موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس استان بازدید کرد.
به گزارش قم نیوز دکتر سقائیان‌نژاد به همراه برخی مدیران شهری و حسینی مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان از مراحل احداث پارک‌ موزه انقلاب اسلامی  و دفاع مقدس بازدید کرد.
شهردار قم در این دیدار ضمن اعلام آمادگی برای مشارکت در تکمیل بخش‌های محوطه‌ بیرونی این موزه، بر ضرورت تسریع در تکمیل آن تاکید کرد.
سقائیان‌نژاد با بیان اینکه شهرداری در حد امکان هر کمکی که لازم باشد در زمینه محوطه‌سازی موزه دفاع مقدس مشارکت خواهد کرد، افزود: حتما طرح و برنامه‌ای برای محدوده محوطه‌های پارک موزه دفاع مقدس وجود دارد که ما این بستر را فراهم می‌کنیم که فضاسازی به سرعت بیشتری صورت پذیرد.
وی با اشاره به ظرفیت‌های بوستان کوثر، گفت: یکی از مهم‌ترین نقاط بوستان کوثر پارک موزه دفاع مقدس و باغ پرندگان است که در آینده تبدیل به یک ظرفیت عظیم خواهد شد.
شهردار قم با مقایسه کوه صفه اصفهان با محدوده بوستان کوثر شهر قم، اظهار کرد: باید به گونه‌ای برنامه‌ریزی شود که بوستان کوثر با ظرفیت‌های عظیمی که پیش‌بینی شده به یک مرکز ثقل جمعیت با پیش‌بینی‌های فرهنگی، تفریحی و گردشگری تبدیل شود.
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قم نیز با بیان اینکه تلاش داریم تا پایان خرداد 97 پروژه موزه دفاع مقدس به بهره‌برداری برسد، افزود: امیدواریم برای آماده‌سازی محوطه این پروژه همکاری لازم را با مجموعه بنیاد حفظ آثار داشته باشد.
احمد حسینی از نگاه عالمانه و حرکت تخصصی شهردار قم در حوزه مدیریت شهر تقدیر کرد.
شهردار منطقه چهار قم هم با تاکید بر اینکه در صورت عدم تفکیک فضای موزه دفاع مقدس و بوستان کوثر ظرفیت عظیمی برای مجموعه ایجاد خواهد شد، تصریح کرد: در حال حاضر در حال تکمیل محوطه‌سازی بوستان کوثر و اجرای آب‌نماها هستیم و در صورتی که اجرای محوطه موزه نیز قطعی شود وارد این محوطه نیز خواهیم شد.
انتهای پیام /137


کد مطلب: 55136

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/55136/بازدید-شهردار-قم-پارک-موزه-انقلاب-اسلامی-دفاع-مقدس-استان

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir