کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

تقدیر از نگاه ویژه شهردار قم به ترویج فرهنگ ایثار و شهادت

پایگاه اطلاع رسانی شهرداری قم , 29 مهر 1396 ساعت 17:30

قم نیوز: مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قم با تقدیر از خدمات دکتر سقائیان‌نژاد در مدیریت شهر قم، گفت: شهرداری طی سال‌های اخیر اقدامات بسیار شایسته‌ای در حوزه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت انجام داده است و امیدواریم اجر این زحمات را شهدا به مدیران شهر قم عطا کنند.


به گزارش قم نیوز سیداحمد حسینی در حاشیه بازدید شهردار قم از پارک‌موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس استان، با تقدیر از خدمات دکتر سقائیان نژاد در مدیریت شهر قم، اظهار کرد: شهرداری طی سال‌های اخیر اقدامات بسیار شایسته‌ای در حوزه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت انجام داده است و امیدواریم اجر این زحمات را شهدا به مدیران شهری قم عطا کنند.
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قم تصریح کرد: اینکه هر روز دامنه فعالیت‌های شما در شهر قم افزایش پیدا می‌کند نشان از عنایت خداوند به شما و تیم مدیریت شهری است که بستر خدمت بیشتر را فراهم می‌کند.
حسینی با اشاره به وضعیت موزه دفاع مقدس استان، بیان کرد: این موزه مصوبه سفر رهبری به شهر قم است که با تاکید معظم له رویکرد انقلاب اسلامی و حوزه و دفاع مقدس نیز به آن اضافه شده است.
وی با اشاره به مشکلات پروژه‌ پارک موزه دفاع مقدس استان قم، بیان کرد: به لطف خداوند با پیگیری‌های فراوان اعتبار مناسبی به این پروژه اختصاص یافت تا پروژه از حالت رکود خارج شود.
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قم با توجه به ضرورت تحقق ایده مدیریت واحد شهری در کشور، تصریح کرد: خدمات و برکات این ایده در صورت تحقق چشم‌گیر است که امیدواریم به زودی این شرایط شکل بگیرد.
حسینی با بیان اینکه موزه دفاع مقدس قم 8 هزار و 500 مترمربع زیربنا دارد، افزود: این موزه شامل یک فضای بیرونی نیز هست و کمیته‌ای برای پیگیری امور این فضا تشکیل شده است.
وی با اشاره اینکه موزه قریب به 70 درصد پیشرفت فیزیکی دارد، افزود: بخشی از تاسیسات مجموعه نیز نصب شده است.
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قم تصریح کرد: اگر می‌خواهیم رشد و توسعه قم بیشتر شود باید ماندگاری زائر را افزایش دهیم و پارک‌ موزه‌ها یک مجموعه جذاب برای حضور زائرین هستند.
حسینی با بیان اینکه تلاش داریم تا پایان خرداد 97 پروژه موزه دفاع مقدس به بهره‌برداری برسد، افزود: امیدواریم برای آماده‌سازی محوطه این پروژه همکاری لازم را با مجموعه بنیاد حفظ آثار داشته باشد.
وی در پایان سخنان خود از نگاه عالمانه و حرکت تخصصی شهردار قم در حوزه مدیریت شهر تقدیر کرد.
انتهای پیام / 137


کد مطلب: 55137

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/55137/تقدیر-نگاه-ویژه-شهردار-قم-ترویج-فرهنگ-ایثار-شهادت

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir