کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

شهردار منطقه چهار قم:

محوطه‌سازی بوستان کوثر به زودی تکمیل می‌شود

پایگاه اطلاع رسانی شهرداری قم , 29 مهر 1396 ساعت 18:30

قم نیوز: شهردار منطقه چهار قم گفت: در حال حاضر در حال تکمیل محوطه‌سازی بوستان کوثر و اجرای آب‌نماها هستیم و در صورتی که اجرای محوطه موزه نیز قطعی شود وارد این محوطه نیز خواهیم شد.


شهردار منطقه چهار قم:
محوطه‌سازی بوستان کوثر به زودی تکمیل می‌شود

شهردار منطقه چهار قم گفت: در حال حاضر در حال تکمیل محوطه‌سازی بوستان کوثر و اجرای آب‌نماها هستیم و در صورتی که اجرای محوطه موزه نیز قطعی شود وارد این محوطه نیز خواهیم شد.
به گزارش قم نیوز مجید متین‌فر در حاشیه بازدید شهردار و مدیران شهری قم از مجموعه پارک‌موزه انقلاب اسلامی  و دفاع مقدس استان قم، با بیان اینکه مجموعه بوستان کوثر و پارک‌موزه دفاع 25 هکتار است اظهار کرد: این مجموعه شامل 12 هکتار محوطه‌سازی بوستان کوثر، هشت هکتار باغ پرندگان و پنج هکتار موزه دفاع مقدس است.
شهردار منطقه چهار قم با تاکید بر اینکه طراحی محوطه سازی مجموعه موزه مجزا شده و در اختیار بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس است، خاطرنشان کرد: این مجموعه اگر طرحی دارند و نیاز است که ما مشارکت داشته باشیم این طرح باید در اختیار شهرداری قرار گرفته تا بتوانیم برنامه‌ریزی برای تطبیق آن با مجموعه بوستان و برآورد اجرای آن صورت گیرد.
متین فر با تاکید بر اینکه در صورت عدم تفکیک فضای موزه دفاع مقدس و بوستان کوثر ظرفیت عظیمی برای مجموعه ایجاد خواهد شد، تصریح کرد: در حال حاضر در حال تکمیل محوطه‌سازی بوستان کوثر و اجرای آب‌نماها هستیم و در صورتی که اجرای محوطه موزه نیز قطعی شود وارد این محوطه نیز خواهیم شد.
انتهای پیام / 137


کد مطلب: 55138

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/55138/محوطه-سازی-بوستان-کوثر-زودی-تکمیل-می-شود

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir