شنبه ۲۹ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۳۰
کد مطلب : 55141
منبع : خبرگزاری فارس
در آستانه فصل جديد ليگ‌ برتر ايران

صباي قم مقابل جوانان عقاب پیروز شد / ميزباني صبا از سپاهان اصفهان

قم نيوز : قم نیوز: تیم فوتبال نوجوانان صبای قم در آستانه فصل جديد رقابت‌هاي ليگ برتر باشگاه‌هاي كشور در مصافي تداركاتي برابر تیم فوتبال جوانان عقاب به پيروزي رسيد.
صباي قم مقابل جوانان عقاب پیروز شد / ميزباني صبا از سپاهان اصفهان
صباي قم مقابل جوانان عقاب پیروز شد / ميزباني صبا از سپاهان اصفهان

در آستانه فصل جديد ليگ‌ برتر ايران
صباي قم مقابل جوانان عقاب پیروز شد / ميزباني صبا از سپاهان اصفهان
تیم فوتبال نوجوانان صبای قم در آستانه فصل جديد رقابت‌هاي ليگ برتر باشگاه‌هاي كشور در مصافي تداركاتي برابر تیم فوتبال جوانان عقاب به پيروزي رسيد.

به گزارش قم نیوز تیم فوتبال صبای قم در راه کسب آمادگی برای حضور قوی در فصل 97 – 1396 مسابقات لیگ برتر فوتبال نوجوانان باشگاه‌های کشور در یکی دو ماه اخیر در اردوهای مختلف به دنبال کسب آمادگی لازم است و در آستانه شروع فصل جدید در دیدارهای تدارکاتی خود را محک می‌زند.

صبای قم که متشکل از استعدادها و نخبه‌های بومی این رشته مهیای حضور در دوره جدید لیگ برتر فوتبال ایران می‌شود، این روزها علاوه بر تمرین در مسابقات مختلف دوستانه به میدان می‌رود، در حالی که بازی تدارکاتی امروز این تیم مقابل جوانان عقاب برگزار شد.

محسن یزدی سرمربی تیم فوتبال صبای قم که بعد از نتایج درخشان در فصل قبل همچنان سکان‌دار هدایت این تیم است، برای حضور موفق تیمش در فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر فوتبال نوجوانان ایران تدارک وسیعی دیده و برای همین منظور در دیدارهای تدارکاتی توانایی و آمادگی بازیکنان خود را می‌سنجد.

یزدی که به دلیل پایان محدودیت سنی بسیاری از بازیکنان فصل قبل تیم نوجوانان صبا مجبور به تغییراتی در ترکیب این تیم برای دوره جدید لیگ برتر شده، مسابقه تدارکاتی با تیم فوتبال جوانان عقاب از تیم‌های حاضر در فوتبال باشگاه‌های استان قم را در نظر گرفت تا این تیم در آستانه لیگ برتر به آمادگی مطلوب نزدیک شود.

دیدار دو تیم امروز در زمین چمن مصنوعی مجموعه ورزشی جواد الائمه منطقه نیروگاه قم برگزار شد، مسابقه‌ای که در آن دو تیم نمایش جذابی ارائه کردند و صحنه‌های زیبا و برخوردهای فیزیکی از خصوصیات آن بود تا اینکه تیم لیگ برتری صبای قم توانست با دو گل حریف خود را شکست بدهد.

در این مسابقه که کادر فنی تیم فوتبال نوجوانان صبای قم سعی در استفاده از بازیکنان مختلف در طول زمان‌های مسابقه را داشت، نیمه نخست با تساوی بدون گل به پایان رسید اما در دقیقه دهم نیمه دوم این تیم صبا بود که با گل عقیل عفری از تیم جوانان عقاب پیش افتاد.

فوتبالیست‌های تیم جوانان عقاب برای اینکه بازنده مصاف تدارکاتی برابر نوجوانان صبا نباشند، بعد از این گل تلاش زیادی برای جبران گل خورده داشتند اما بر خلاف انتظار این شاگردان محسن یزدی در صبای قم بودند که با تیزهوشی هم تیمی خود یعنی سجاد مسلمی در دقیقه 70 صاحب گل دوم بازی شدند و این دیدار با برتری دو بر صفر صبا تمام شد تا صبا در نخستین هفته لیگ برتر با آمادگی کامل از سپاهان اصفهان میزبانی کند.

انتهای پیام /137
https://qomnews.ir/vdcfyydt.w6dtjagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما