کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

عضو هیات رئیسه مجلس تاکید کرد

لزوم افزایش مراکز درمانی تامین اجتماعی در قم

خبرگزاری فارس , 30 مهر 1396 ساعت 8:30

قم نیوز: عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: افزایش مراکز ملکی درمانی و شعب تأمین اجتماعی در قم را خواسته 752 هزار بیمه شده تأمین اجتماعی از مدیران ارشد این سازمان است.



به گزارش قم نیوز احمد امیرآبادی فراهانی در دیدار مدیرکل و مسوولان شعب تأمین اجتماعی استان با تقدیر از اقدامات انجام شده در مجموعه تأمین اجتماعی قم تصریح کرد: اغلب مخاطبان سازمان تأمین اجتماعی بخش آسیب پذیر و کارگر جامعه است و خدمت به این عزیزان افتخار و ارزش بالای معنوی دارد.
وی با بیان این که قم از جایگاه بین المللی برخوردار است اظهار کرد: خدمت در این استان عشق می‌خواهد و مسئولان اجرایی که عهده دار منصب می‌شوند فقط به خدمت به مردم فکر کنند.
نماینده مردم قم در مجلس تاکید کرد: از تمام مدیرانی که تلاش خود را در جهت خدمت رسانی بی منت و صادقانه به مردم خوب قم کنند حمایت می‌کنیم.
امیرآبادی خاطرنشان کرد: مدیران تأمین اجتماعی در استان در تعامل با مجموعه وزارت کار و همچنین دستگاه‌های مرتبط باید به کمک بخش تولید بشتابند و مساعدت در راستای توسعه اشتغال پایدار اولویت کاری آنان باشد.
عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی افزایش مراکز ملکی درمانی و شعب تأمین اجتماعی در قم را خواسته 752 هزار بیمه شده تأمین اجتماعی از مدیران ارشد این سازمان عنوان کرد و افزود: خدمات رسانی در استان قم با تردد سالانه بیش از 23 میلیون زائر، نگاه ملی را می‌طلبد و مدیران ارشد سازمان تأمین اجتماعی نسبت به این موضوع تدبیری بیاندیشند.
در ابتدای این دیدار مدیرکل تأمین اجتماعی قم فرصت خدمتگزاری در قم را ارزشمند توصیف کرد و گفت: خدمت به مردم قم در کنار آستان کریمه اهل بیت(ع) و مراجع عظام تقلید یک موهبت الهی به مسئولان استان است.
علی اصغر دادخواه افزود: تأمین اجتماعی قم با داشتن 752 هزار بیمه شده در حدود 58 درصد جمعیت استان را زیرپوشش دارد و خدمات مختلف بیمه ای و درمانی ارائه می‌کند.
وی ضریب پشتیبانی بیمه ای در استان قم را 6.7 اعلام و تاکید کرد: اولویت کاری سازمان تأمین اجتماعی بر کمک به توسعه اشتغال پایدار در استان قم متمرکز خواهد شد.

انتهای پیام / 136
 


کد مطلب: 55142

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/55142/لزوم-افزایش-مراکز-درمانی-تامین-اجتماعی-قم

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir