يکشنبه ۳۰ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۰۷
کد مطلب : 55150
منبع : خبرگزاری فارس

برنامه‌های عزاداری دهه اول ماه صفر در حرم حضرت معصومه(س) اعلام شد

قم نيوز : قم نیوز: برنامه مراسم عزاداری دهه اول ماه صفر از جمله قرائت ادعیه کمیل و ندبه در حرم کریمه اهل بیت(س) اعلام شد.
برنامه‌های عزاداری دهه اول ماه صفر در حرم حضرت معصومه(س) اعلام شد

به گزارش قم نیوز در دهه اول ماه صفر مراسم سخنرانی و قرائت زیارت عاشورا بعد از نماز صبح توسط حجت‌الاسلام و‌المسلمین انواری، مراسم سخنرانی قبل از نماز ظهر و عصر توسط حجت‌الاسلام والمسلمین حسین‌زاده، حجت‌الاسلام والمسلمین صادقی‌واعظ و حجت‌الاسلام والمسلمین بیگدلی و مراسم سخنرانی قبل از نماز مغرب و عشاء نیز توسط حجت‌الاسلام والمسلمین سید ابوالفضل مدرسی و حجت‌الاسلام والمسلمین عصاری در شبستان امام خمینی(ره) حرم مطهر دنبال می‌شود.
همچنین، مراسمات عزاداری بعد از نماز مغرب و عشاء نیز با سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین نظری‌منفرد، حجت‌الاسلام والمسلمین میرزا محمدی و حجت‌الاسلام والمسلمین عرفانی و مدیحه‌سرایی مداحان برجسته محمدرضا عاصی، سیدرضا نریمانی، علی مالکی و مسعود زمانی در شبستان امام خمینی(ره) برگزار می‌شود.
بر اساس این گزارش، مراسم قرائت دعای جامعه کبیره پنج‌شنبه چهارم آبان‌ماه در ساعت ۲۱ و ۳۰ دقیقه توسط حجت‌الاسلام والمسلمین شهیدی و مراسم قرائت دعای کمیل نیز در این تاریخ با سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین میرزامحمدی برگزار می‌شود.
لازم به ذکر است، مراسم قرائت دعای ندبه این هفته روز جمعه پنجم آبان‌ماه بعد از نماز صبح با سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین صادقی‌واعظ و مدیحه‌سرایی سیدرضا نریمانی دنبال می‌شود.

انتهای پیام/136
 
https://qomnews.ir/vdcfxydt.w6dttagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما