دوشنبه ۱ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۰۰
کد مطلب : 55174
منبع : خبرگزاری فارس
رئیس هیأت بوکس استان قم خبر داد

معرفی مشت‌زنان قم برای قهرمانی کشور / تجلیل از دانشجوی طلایی بوکس قم

قم نيوز : قم نیوز: رئیس هیأت بوکس استان قم از مشخص شدن ترکیب تیم اعزامی قم به رقابت‌های بوکس قهرمانی بزرگسالان ایران و تجلیل از ستاره طلایی بوکس قم خبر داد.
معرفی مشت‌زنان قم برای قهرمانی کشور / تجلیل از دانشجوی طلایی بوکس قم

به گزارش قم نیوز مجید عباس‌زاده در قم، اظهار کرد: مسابقات بوکس قهرمانی کشور به عنوان مهمترین اعزام پیش‌روی ما در 6 ماه دوم سال جاری موجب شد تا با دعوت از تیم اصفهان میزان آمادگی بوکسورهای قم را برای اعزام به این رقابت‌ها محک بزنیم.
وی بیان کرد: در گرامیداشت هفته تربیت‌بدنی و ورزش خانه بوکس مجموعه ورزشی راحله منطقه نیروگاه ق میزبان مسابقه تیم‌های هیأت بوکس قم و اصفهان بود و فرصت بسیار خوبی ایجاد شد تا معیار دقیق از میزان آمادگی مشت‌زنان قم در آستانه پیکارهای قهرمانی کشور به دست بیاوریم.
رئیس هیأت بوکس استان قم با بیان اینکه مسابقات قهرمانی کشور در هفته اول آبان ماه به میزبانی هیأت کردستان به انجام می‌رسد، افزود: فدراسیون بوکس برای استان‌های مختلف سهمیه مشخصی را در مسابقات قهرمانی بزرگسالان کشور پیش‌بینی کرده و قم نیز بر اساس این سهمیه نفرات خود را اعزام می‌کند.
وی عنوان کرد: شرکت کنندگان در رقابت‌های بوکس قهرمانی رده سنی بزرگسالان کشور روزهای چهارم تا نهم آبان ماه در شهر سنندج به روی رینگ می‌روند، ضمن اینکه با توجه به شرایط سنی در نظر گرفته شده از سوی فدراسیون، متولدین یازدهم دی‌ماه سال 1355 تا دهم دی‌ماه سال 1377 امکان رقابت در این دوره را دارند.
عباس‌زاده با بیان اینکه رقابت‌های قهرمانی کشور در 10 وزن به انجام می‌رسد، ابراز کرد: در حالی که این مسابقات در اوزان 46، 49، 52، 56، 60، 64، 69، 75، 81، 90 و به اضافه 90 کیلوگرم برگزار می‌شود، چهار بوکسور قم بعد از برتری هشت بر دو مقابل اصفهان به این پیکارها اعزام می‌شوند.
وی یاد آور شد: محمد مرادی‌سپهر در وزن ۵۶ کیلوگرم، علی مرادی‌سپهر در وزن ۶۴ کیلوگرم، حمید عرب‌خانی در وزن ۶۹ کیلوگرم و اسماعیل محبی در وزن ۷۵ کیلوگرم نفرات اعزامی قم به این رقابت‌ها هستند که به مربیگری رضا کاظم‌پور به این مسابقات اعزام می‌شوند، ضمن اینکه در حاشیه مسابقه قم با اصفهان از علی مرادی‌سپهر دارنده مدال طلای مسابقات دانشجویان کشور تجلیل شد.

انتهای پیام / 136
 
https://qomnews.ir/vdcba8bs.rhbszpiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما