دوشنبه ۱ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۰۰
کد مطلب : 55176
منبع : خبرگزاری فارس
بعد از تجربه مربیگری تیم ملی نوجوانان صورت گرفت

انتخاب مربی والیبال قم برای هدایت تیم ملی دختران جوان ایران

قم نيوز : قم نیوز: مربی والیبال بانوان استان قم بعد از تجربه مربیگری تیم ملی نوجوانان ایران برای هدایت تیم ملی دختران جوان کشورمان انتخاب شد.
انتخاب مربی والیبال قم برای هدایت تیم ملی دختران جوان ایران

به گزارش قم نیوز در حال حاضر چهره شاخص مربیان والیبال بانوان استان قم در سطح کشور مهسا آراسته است که یکی از چهره‌های موفق والیبال قم در دوران حرفه‌ای خود بود و اکنون در اوج جوانی مربیگری در این رشته ورزشی را تجربه می‌کند.
آراسته که سابقه موفقی در والیبال دارد اکنون تجارب سال‌ها حضور خود در میادین مختلف این رشته ورزشی را به عنوان مربی در اختیار دختران مستعد و آینده‌دار این رشته ورزشی قرار می‌دهد و به واسطه توان فنی بالا، دانش مطلوب و همچنین برخورداری از مدارک معتبر مربی تیم ملی نیز به شمار می‌رود.
آراسته که سابقه بازی در لیگ‌های مختلف والیبال ایران را دارد و در سال 1395 در کنار مائدا چیچیچ اهل اسلوونی در کادر فنی تیم ملی نوجوانان ایران حضور داشت و حضور در میادین مختلف بین‌المللی را نیز تجربه کرد، اکنون از سوی فدراسیون برای مربیگری تیم ملی دختران جوان ایران انتخاب شده است.
این در حالی است که با برنامه‌ریزی انجام شده از سوی امور بانوان فدراسیون والیبال، تیم ملی کشورمان خود را برای حضور در نوزدهمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی جوانان دختر زیر 19 سال آسیا آماده می‌کند، رقابت‌هایی که از 20 تا 27 خرداد سال 97 به مدت هشت روز در هانوی پایتخت ویتنام برگزار می‌شود.
به همین منظور نخستین مرحله اردوی انتخابی تیم ملی والیبال جوانان دختر ایران برای حضور شایسته در رقابت‌های قهرمانی آسیا دهه سوم مهر ماه به میزبانی کمپ تیم‌های ملی والیبال بانوان برگزار شد و از بین 80 بازیکن شرکت کننده در آن 50 نفر به اردوی بعدی دعوت شدند.
دومین اردوی انتخابی و آماده‌سازی تیم ملی والیبال جوانان دختر نیز در دو گروه از امروز آغاز شده و به مدت 12 روز ادامه خواهد داشت، ضمن اینکه نخستین گروه این اردو شامل 22 بازیکن وارد اردو می‌شوند و تمرینات خود را تا سه شنبه نهم آبان ماه ادامه خواهند داد.

انتهای پیام / 136
 
https://qomnews.ir/vdcd9f0k.yt0k56a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما